Galeria de fotos de l’allotjament Hotell Koselig Hemne





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,2 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Habitació familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6 Prinsengata, Heim, Sør-Trøndelag, 7200
Sobre aquest allotjament
Hotell Koselig Hemne
Allotjaments similars

4 Person Holiday Home in Sundlandet-by Traum
4 Person Holiday Home in Sundlandet-by Traum
- Rentadora
- Assecadora
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 300 NOK per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 200 NOK.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 200 NOK.
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 NOK per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 400.0 NOK per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotell Koselig Hemne Hotel
Hotell Koselig Hotel
Hotell Koselig
Hotell Koselig Hemne Heim
Hotell Koselig Hemne Hotel
Hotell Koselig Hemne Hotel Heim
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotell Koselig Hemne
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
8,2
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge de negocis
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Christopher
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Jan Magne
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jan Magne
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Lars
19 de juny de 2025
Lars
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Tore
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tore
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gjertrud
Viatge en grup
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gjertrud
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maud
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veldig fornøyd
Maud
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tone
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Tone
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bjørn
Viatge en grup
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bjørn
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kari Helene
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint opphold
Kari Helene
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Marcel
Viatge en grup
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Svein
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Svein
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hanne Uglem
10 d’abr. de 2025
Hanne Uglem
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
1 de març de 2025
Jonas
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Vegard
Viatge de negocis
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vegard
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexey
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Alexey
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Vegard
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vegard
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Bente
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Bente
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Melvin
Viatge de negocis
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melvin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Terje
Viatge de negocis
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Terje
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexey
18 de des. de 2024
Alexey
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexey
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Alexey
Estada de 2 nits (des. 2024)