Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotell Pausa





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de plasma
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de plasma
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Åbyplan 3, Klippan, 264 33
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per accedir a l'spa: 99 SEK per persona i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 100 SEK per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 100 SEK per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 250 SEK per nit.
- Sopar a l'allotjament: 1 SEK.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests traveling with an animal must contact the property prior to arrival in order to verify availability of a pet friendly room.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotell Pausa Hotel
Hotell Pausa Klippan
Hotell Pausa Hotel Klippan
Preguntes freqüents
Opinions: Hotell Pausa
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2020)
4/10, Deficient
Erik
Viatge de negocis
21 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erik
Estada de 2 nits (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Hugo
Viatge en grup
15 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Jan
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Birgitta
5 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ris och ros
Birgitta
Estada de 2 nits (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Ulrika
5 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ulrika
Estada de 2 nits (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Dick
Viatge en família
27 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dick
Estada de 2 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Anders
21 de set. de 2020
Anders
Estada de 2 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Christer
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christer
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Laila
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
god service
Laila
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Amanda
4 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amanda
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Jerry
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jerry
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Conny
Viatge de negocis
15 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Conny
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Roland
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
klippan övernattning
Roland
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Jonas
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada de 2 nits (ag. 2020)
4/10, Deficient
Niels
Viatge en grup
5 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niels
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Thomas
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Valon
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valon
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Aurélien
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aurélien
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Valjon
Viatge en grup
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valjon
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Camilla
1 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camilla
Estada d’1 nit (jul. 2020)