Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Anna





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Harrachov 223, Harrachov, 51246
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.23 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 4 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per entrada tardana: 8 EUR, per les entrades entre les 18:00 i les 10:00.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 8 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 4.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Anna Harrachov
Anna Harrachov
Hotel Anna Hotel
Hotel Anna Harrachov
Hotel Anna Hotel Harrachov
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Anna
Opinions
6,8
8,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
2,0/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de febr. de 2025
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Carsten
Viatge en parella
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carsten
Estada de 4 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
Dietrich
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skiurlaub
Dietrich
Estada de 6 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ferie
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Yvonne
5 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Yvonne
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
pitti, sachsen
26 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Winterhotel
pitti
Estada de 2 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Irena, Starnberg
7 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Skiurlaub
Irena
Estada de 5 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Damian
5 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Damian
Estada de 4 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Michael, Kloster Lehnin
3 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 6 nits (des. 2017)