Hotel Greive
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Schloss Dankern
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Greive





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 130 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nordstraße 10, Haren, 49733
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gut Düneburg
Gut Düneburg
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 103 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 7.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Greive Haren
Greive Haren
Hotel Hotel Greive Haren
Haren Hotel Greive Hotel
Hotel Hotel Greive
Greive
Hotel Greive Hotel
Hotel Greive Haren
Hotel Greive Hotel Haren
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Greive
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Tobias
26 de juny de 2025
Tobias
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Johan
31 de març de 2025
Johan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
CORINNA
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CORINNA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ewald
Viatge en parella
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ewald
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Heinz
Viatge en parella
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heinz
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Jeroen
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeroen
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Heike
Viatge en parella
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heike
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
Besim
12 de maig de 2023
Besim
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Maartje
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
9 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maartje
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Andrea
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
31 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Herbert
Viatge en família
26 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Herbert
Estada de 7 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Gerhard
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerhard
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Jan
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Super Hotel
Jan
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Emmanuel
13 de febr. de 2022
Emmanuel
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
23 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ich komme gerne wieder nach Haren!
Michael
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Ingo
Viatge de negocis
19 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingo
Estada de 3 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Ingo
Viatge de negocis
20 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingo
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Mario
Viatge de negocis
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Einfach toll-jederzeit wieder
Mario
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de juny de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Ursula
Viatge en grup
2 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ursula
Estada de 2 nits (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Maik
31 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super 3 Sterne Hotel - alles top
Maik
Estada d’1 nit (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Johannes
Viatge en grup
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel mit guter Verpflegung-gerne wieder
Johannes
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Carsten
Viatge de negocis
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carsten
Estada de 3 nits (gen. 2020)