Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sakura Hotel 3





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
22 de set. - 23 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, fumadors

Habitació superior, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
10 Banys
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors

Habitació doble superior, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
6 Banys
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Sakura Hotel 3 es troba a la vora d'un llac, a Ba Dinh, i té connexió amb un centre comercial. A més de visitar punts de referència com ara Mausoleu de Ho Chi Minh, podràs apreciar la bellesa natural de Llac Hoan Kiem o Llac Oest. També val la pena visitar Parc Thu Le i Jardí Botànic de Hanoi.

609, Kim Ma Street, Ba Dinh District, Hanoi
Què hi ha als voltants
- Centre Lotte Hanoi - 8 minuts a peu - 0.7 km
- Ambaixada dels EUA - 20 minuts a peu - 1.7 km
- Llac Oest - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
- Mausoleu de Ho Chi Minh - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
- Llac Hoan Kiem - 6 minuts en cotxe - 5.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- MINORI - 1 minuts a peu
- Chibo - 2 minuts a peu
- Izakaya Yancha やんちゃ - 1 minuts a peu
- Sumibozu - 4 minuts a peu
- お富さん - 3 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Sakura Hotel 3
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 796950 VND per vehicle només l'anada.
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D ’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L’allotjament també es coneix com a
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sakura Hotel 3
8,2
Molt bo
8,2
Neteja
7,8
Ubicació
8,6
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ko
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ko
Estada de 6 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Taketa
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Taketa
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
HISASHI
Viatge de negocis
8 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
HISASHI
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Tomoyuki
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoyuki
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
SINWOO
Viatge de negocis
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SINWOO
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KEIJI
Viatge de negocis
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEIJI
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
KEIJI
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEIJI
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
使い勝手の良いホテルです。
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
TOMOYUKI
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
TOMOYUKI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Hiroki
21 d’abr. de 2025
Hiroki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
HIRONORI
20 d’abr. de 2025
HIRONORI
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideki
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hideki
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Torahiko
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Torahiko
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
??
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
HIDEKO
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HIDEKO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
TADASHI
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TADASHI
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUYUKI
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUYUKI
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
TOSHIMI, suita
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIMI
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
MASANORI
Viatge de negocis
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASANORI
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
YASUO
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YASUO
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HIROFUMI
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROFUMI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Meili
Viatge de negocis
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Meili
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Takeyoshi
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Takeyoshi
Estada d’1 nit (oct. 2024)