Mehari Hammamet Thalasso & SPA

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe amb spa complet i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Mehari Hammamet Thalasso & SPA

Piscina
Àrea amb seients del vestíbul
Bany turc/hammam, tractaments corporals i tractaments d'hidroteràpia
Bufet
Terrassa o pati

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Tot inclòs
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs
  • Spa
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, bany privat

7,8 sobre 10
(11 opinions)

El més destacat

Bany privat
  • 32 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Yasmine Hammamet Bp 109, Hammamet, Nabeul Governorate, 8050

Què hi ha als voltants

  • Casino La Medina - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Carthage Land - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Platja de Yasmine - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Port Yasmine - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Platja de Hammamet - 12 minuts en cotxe - 11.5 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Sidi Mtir: 12 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Tunis-Cartago (TUN): a 61 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Cafe El Bey - ‬7 minuts a peu
  • ‪Brauhaus Yasmine Beach - ‬9 minuts a peu
  • ‪la perla beach - ‬9 minuts a peu
  • ‪Beer Garden - ‬9 minuts a peu
  • ‪Wunder Bar - ‬15 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Mehari Hammamet Thalasso & SPA

Hotel de luxe amb Casino La Medina a prop
Mehari Hammamet Thalasso & SPA, amb Carthage Land i Port Yasmine a poca distància, ofereix un parc infantil, un bar i un centre de negocis. Regala't un tractament de reflexologia, una manicura o una pedicura o un tractament d'hidroteràpia a l'spa de les instal·lacions. Hi ha wifi gratuïta a les zones comunes i un restaurant disponibles per a tots els clients.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar (de pagament), 4 sales de reunions i barbacoa
  • Allotjament lliure de fum, porter o grum i servei de consergeria

Detalls del tot inclòs

Mehari Hammamet Thalasso & SPA permet escollir la modalitat Tot inclòs. Aquestes tarifes són més altes perquè el preu de l'habitació ja inclou els àpats i les begudes (s'hi poden aplicar restriccions).

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar de pagament disponible
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Parc infantil
  • Spa complet

Per a famílies

  • Parc infantil

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 4 sales de reunions
  • Centre de negocis

Exterior

  • Barbacoa
  • Zona de pícnic

Spa complet

  • Bany turc
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Hidroteràpia
  • Manicures i pedicures
  • Massatge
  • Reflexologia
  • Spa obert cada dia
  • Talassoteràpia
  • Tractaments aiurvèdics
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 50.0 EUR.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 00:00-00:00, cada dia

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Taxa municipal: 3.57 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50.0 EUR.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Mehari Hammamet
Mehari Hotel
Mehari Hotel Hammamet
Mehari Hammamet Hotel
Mehari Hotel
Hotel Mehari Hammamet Hammamet
Hammamet Mehari Hammamet Hotel
Hotel Mehari Hammamet
Mehari Hammamet Hammamet
Mehari
Mehari Hammamet Hotel
Mehari Hammamet Hammamet
Mehari Hammamet Hotel Hammamet

Preguntes freqüents

Mehari Hammamet Thalasso & SPA accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Mehari Hammamet Thalasso & SPA?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Mehari Hammamet Thalasso & SPA?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Mehari Hammamet Thalasso & SPA?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per 50.0 EUR.

A Mehari Hammamet Thalasso & SPA hi ha cap règim amb tot inclòs?

Alguns dels plans de tarifes que s'ofereixen en aquest hotel incorporen règims amb tot inclòs.

On es troba Mehari Hammamet Thalasso & SPA?

Aquest hotel de luxe és a Yasmine Hammamet, a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Casino La Medina i Carthage Land. Platja de Yasmine i Port Yasmine també són a menys de 2 km.

Opinions

Opinions: Mehari Hammamet Thalasso & SPA

7,0

Bo

7,2

Neteja

8,0

Ubicació

7,2

Personal i servei

6,8

Respecte al medi ambient

6,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 57 de 194 opinions
Puntuació 8: Bo. 48 de 194 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 44 de 194 opinions
Puntuació 4: Deficient. 17 de 194 opinions
Puntuació 2: Horrible. 28 de 194 opinions

Opinions

8/10, Bo

Mark

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kind and hard working staff in an impressive building near the sea. Beach is beautiful. Room cleanliness was an issue on arrival but was fixed within an hour. In that context I felt management could have employed more housekeeping staff. That team seems small compared to the number of guests. Having signs on the door that you don't need your room cleaned each day might be an alternative if staff levels can't be increased. Or introduce a policy that sheets are changed every third day unless requested in advance. Also please ban indoor smoking in the lobby bar serving area . That's unfair to staff and to guests with asthma. Overall it seems a good option if you are looking for a big hotel near a beach that offers all inclusive packages
Estada de 2 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Carlos

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
El buffet variado y todo de muy buena calidad. Personal muy amable. Escasez de oferta de excursiones lo que menos nos gustó.
Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Ridha

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything is excellent, staff very friendly/ room very clean / food very fresh , I love it , well done guys
Estada de 19 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Zouhaier, Clifton Park

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Not the 5 star it claims. Overall the property not well maintained and rooms are okay in comparison with other chains I stayed in within the same area.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Minyar

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Piscine trop petite beaucoup trop de monde
Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Alice

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Advertised as 5 stars… This property is barely 2 star On arrival at 10pm my room was not ready I had to wait 30 mins. I was given a brief description on the amenities of the hotel… in FRENCH! I’m from the UK I read English and Spanish. No safe key given to me. I found out on the 3rd day you need a key to operate the safe which reception give you… The property is rundown. Dirty table cloths at breakfast. Food so poor including the Tunisia food. Full of bones with little meat… tasteless I had to eat outside of the all inclusive hotel; the food was so bad. The room had a blockage in the bath… the shower would no drain away. The telephone in the room was broken. There are two swimming pools the relaxation is next to a children pool not relaxing at all… with grass worn way to leave dirt patches. Therefore if you went into the pool you would end up with dirt and mud on your feet. The activity pool you had to walk round the back of the hotel through car park to get to this and past a building site on the hotel property which had old windows piled up! The private beach was across the main road with a hut as a beach bar and boarded disinterested staff and one tall fridge that looked ready for the rubbish dump! My advice… save your money go to another hotel! I went for relaxation and rest and was stressed with the standard and lies of the promotion on the hotel. In my opinion it should be closed down refurbished and staff be retrained to the correct 5 star level. Shocking!!!
Estada de 4 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

Mohamed

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
It’s wasn’t 5⭐️as the said
Estada de 3 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

issam

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fult med myggor och flekten funker inte i rumet och wifi funker inte på baren nära receptionen.
Estada de 2 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

Abir

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nous avons été déçus par l’état de propreté de l’hôtel.” • “La chambre n’était pas propre les draps étaient sales et les serviettes aussi Je suis vraiment déçu
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Kais

Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Gul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent experience all around.
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Nihat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Gul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very good
Estada de 4 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Gul

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent experience everything went perfectly i have enjoyed my stay here.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Charles

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nice Hotel in need of a little bit of TLC. Room and reception/foyer was excellent, however, damp spots in corridors. Pool closed with unfinished paved areas around pool unfinished. Not what you would expect from a 5* establishment. Food ok, but erring on the cheap side. No steak, lamb chops or grilled meat other than liver, however, the small fish were delish. The hotel did their best to clean up around the hotel, however, the beaches are the worst littered I've ever seen and areas a couple of streets back seem to be fair game for fly tipping with building rubble and rubbish everywhere. Needs a major clean up if it wants to compete with the resorts on the Western, Northern and eastern shores of the mediteranean. Watch out for the confiscation of your cash at the airport. Make sure you spend or convert all local currency before you go through security. They will confiscate all currency and issue you with a receipt to be spent within 2 years if you return. I travel extensively and never had my money "Stolen" from me by the government on the way home. IT IS CONFISCATED BEFORE DUTY FREE SO YOU CAN NOT SPEND THERE.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Ridha

Estada de 6 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Malek

Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

Younes

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nous avons apprécié notre séjour dans cet établissement. Le personnel pour la plupart est agréable, petit bémol par contre pour l’accueil. Pas d’explications à l’arrivée, pas de présentation de l’hôtel, d’où trouver les choses ni de comment fonctionne l’hôtel, nous avons su presque le dernier jour où se trouvait la troisième piscine et le club enfant, dommage ! Mis à part cela le self est bon, il y a du choix pour tous les repas, les serveurs sont adorables. La médina est accessible à pied elle est vraiment à 5minute de l’hôtel c’est un vrai plus. Globalement c’est un très bon hôtel pour des vacances en famille 👍
Estada de 5 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

Ahmed

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Ahmed

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall the hotel is in good location the staff was excellent the only downside is the food it's not a 5 star hotel
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Francis

Estada de 7 nits (set. 2024)

6/10, Acceptable

David

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 6 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Bechir

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (ag. 2024)

6/10, Acceptable

Lamjed

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manque d'entretien surtout les sanitaires Moquette mal nettoyer Fourmis qui se baladent dans la chambre..
Estada de 3 nits (ag. 2024)

2/10, Horrible

Aymen

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Worst experience ever
Estada de 9 nits (jul. 2024)