Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Chich Khan





Opinions
6,0 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Minibar
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue la Medina, Hammamet, 8056
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Eden Yasmine Resort & Spa
Eden Yasmine Resort & Spa
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Tot inclòs
- Spa
7.4 de 10, Bé, 141 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 12.00 TND per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Chich Khan
Chich Khan Hammamet
Chich Khan Hotel
Chich Khan Hotel Hammamet
Iberostar Chich Khan Hotel Hammamet
Chich Khan Hotel
Chich Khan Hammamet
Chich Khan Hotel Hammamet
Preguntes freqüents
Opinions: Chich Khan
Opinions
6,0
6,4/10
Neteja
6,0/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
3,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de set. de 2023
Estada de 2 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
EID
30 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
EID
Estada de 7 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
Kadis Abdel Kader
24 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disatisfaction
Kadis Abdel Kader
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
Akram
24 d’ag. de 2023
Akram
Estada de 5 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
tassadit
22 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
tassadit
Estada de 7 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
Kamel
12 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kamel
Estada de 2 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
10 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pire hôtel jamais fait!
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
10 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible, disgusting hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
khaled
Viatge en parella
6 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
khaled
2/10, Horrible
lucas
5 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
lucas
2/10, Horrible
Mehrez
Viatge en família
4 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mehrez
Estada de 3 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Tua
30 de jul. de 2023
Tua
Estada d’1 nit (jul. 2023)
2/10, Horrible
Ahlem
23 de jul. de 2023
Ahlem
Estada de 3 nits (jul. 2023)
4/10, Deficient
Mohamed Naceur
18 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed Naceur
Estada de 2 nits (jul. 2023)
2/10, Horrible
Ines
Viatge en família
23 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cauchemar
Ines
Estada de 6 nits (ag. 2021)
2/10, Horrible
Moez
Viatge en família
16 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Le pire des hôtels durant ma vie
Moez
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Sandra
Viatge en família
13 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Serenity at its best for hammamet
Sandra
Estada de 3 nits (juny 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
29 de març de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
2/10, Horrible
Amira
2 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel nul
Amira
Estada de 5 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Marja
22 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Not good
Marja
Estada de 6 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
helene, castres tarn
27 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bof
helene
Estada de 2 nits (juny 2018)