Hotel Amamiyakan
Hotel amb servei complet de spa, molt a prop de Yunokawa Onsen
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Amamiyakan





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Un cobrellit
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Un cobrellit
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-26-18, Hakodate, Hokkaido, 042-0932
Sobre aquest allotjament
Hotel Amamiyakan
Allotjaments similars

All In Stay Hakodate
All In Stay Hakodate
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 141 opinions
Preu actual: 39 €
5 de gen. - 6 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 800 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assist ència: 100 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 17 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 3 anys sense la supervisió d'un adult
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Amamiyakan Hakodate
Amamiyakan Hakodate
Amamiyakan
Hotel Amamiyakan Hotel
Hotel Amamiyakan Hakodate
Hotel Amamiyakan Hotel Hakodate
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Amamiyakan
7,6
Bo
7,0
Neteja
7,2
Ubicació
7,8
Personal i servei
6,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
21 de des. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Yuki
27 de des. de 2019
Yuki
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Kazuhiko
9 de nov. de 2019
Kazuhiko
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
出張等にかなりオススメです
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
HIROKO
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
HIROKO
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
YOSHIFUMI
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOSHIFUMI
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
mitsui
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mitsui
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
tsuneo
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tsuneo
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
函館に行ったときにはまた泊まりたいです
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Yuki
18 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
源泉掛け流しの温泉と無料の朝食
Yuki
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
SHUNICHI
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良い温泉‼️‼️
SHUNICHI
Estada de 2 nits (febr. 2019)








