Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hagi Royal Intelligent Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació individual, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Escriptori
Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Escriptori
Habitació individual, fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Escriptori
Habitació amb dos llits individuals, fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Bullidora elèctrica
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3000-5 Chinto, Hagi, Yamaguchi, 758-0011
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Resort Hotel Mihagi
Resort Hotel Mihagi
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 29 opinions
Preu actual: 142 €
4 de set. - 5 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Royal Intelligent Hotel
Hagi Royal Intelligent
Royal Intelligent
Hagi Royal Intelligent
Hagi Royal Intelligent Hotel Hagi
Hagi Royal Intelligent Hotel Hotel
Hagi Royal Intelligent Hotel Hotel Hagi
Preguntes freqüents
Opinions: Hagi Royal Intelligent Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de set. de 2022
Estada d’1 nit (set. 2022)
2/10, Horrible
hiromi
21 d’ag. de 2022
hiromi
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
hisashi
9 de jul. de 2022
hisashi
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
5 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良い
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
KENZOU
Viatge en família
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KENZOU
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
としはる
Viatge en família
17 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
としはる
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良好
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
misako
21 de nov. de 2021
misako
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Hidetoshi
21 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hidetoshi
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Kimihito
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
しっかりマネージされているホテル
Kimihito
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 de maig de 2021
家族で利用
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
chiyomi
Viatge en família
25 de febr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
初萩
chiyomi
Estada d’1 nit (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
WEICHING
Viatge en grup
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WEICHING
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
パピー
26 de gen. de 2020
パピー
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
reika
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
reika
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
MEI FUNG
Viatge en família
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MEI FUNG
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)