AVA Hotels & Corporates Millennium City

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb un gimnàs i una terrassa superior

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament AVA Hotels & Corporates Millennium City

Habitació Club | Balcó
Vestíbul
Vista de la ciutat des de l'allotjament
Façana frontal de l'allotjament
Recepció

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Habitació Club

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitori independent
Llençols de cotó egipci
  • 37 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitori independent
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
  • 35 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitori independent
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
  • 32 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plot no.2010,opposite chimes61, sector45, Gurugram, Haryana, 122022

Què hi ha als voltants

  • Institut de Recerca Memorial Fortis - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Hospital Artemis Gurgaon - 4 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Medanta - 4 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Carretera del Camp de Golf - 5 minuts en cotxe - 3.6 km
  • DLF Cyber City - 7 minuts en cotxe - 6.4 km

Com moure’s per la zona

  • Sector 53-54 Station: 7 min en cotxe
  • Millennium City Centre Station: 15 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 30 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Cafe Rouge - ‬5 minuts a peu
  • ‪Pillaiyarappa South Indian Corner - ‬13 minuts a peu
  • ‪Tease - ‬10 minuts a peu
  • ‪Taj Club Lounge @ Taj City Centre - ‬10 minuts a peu
  • ‪Thai Pavillion - ‬10 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

AVA Hotels & Corporates Millennium City

Hotel de luxe a Sector 45
T'esperen un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció, una terrassa superior i una cafeteria a AVA Hotels & Corporates Millennium City. El restaurant de les instal·lacions, Le' Ayat, ofereix esmorzars, esmorzars dinars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a les zones comunes. A més, els clients tenen biblioteca i servei de bugaderia i tintoreria a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i servei de recepció obert les 24 hores
  • Cafè/te a les zones comunes, ascensor i televisió al vestíbul
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment presenten comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i espais de treball aptes per a portàtils. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com cadires d'escriptori i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Calefacció i ventiladors de sostre
  • Bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors intel·ligents de 56 polzades amb canals digitals
  • Armaris robers o de rebost, servei de neteja i escriptoris

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb un horari preestablert i sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament privat

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 350 INR per adult i 350 INR per nen
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Le' Ayat

Activitats

  • Biblioteca
  • Centre de benestar
  • Llibres
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Frigorífic compartit
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis

Exterior

  • En una reserva natural
  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 3 places d'aparcament accessibles
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor (porta de 122 centímetres d'amplada)
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales (a 61 centímetres d'alçada)
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Mànecs de porta de palanca
  • Notificació del timbre i del telèfon
  • Notificació visual del timbre
  • Rampa a l'entrada principal
  • Recepció accessible en cadira de rodes (a 91 centímetres d'alçada)
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
  • Terres de rajola a l'habitació
  • Terres de rajola en zones comunes

Més serveis

  • 4 plantes
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Construït l'any 2024
  • Sala de banquets
  • Ús de productes de neteja ecològics
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llençols de cotó egipci
  • Matalàs d'escuma viscoelàstica

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor intel·ligent amb canals digitals de 56 polzades

Menjar i beguda

  • Guies de restaurants
  • Servei d'habitacions limitat
  • Servei de lliurament de menjar

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Cadira d'escriptori
  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ús de productes de neteja ecològics
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 350 INR per adult i 350 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Razorpay, Samsung Pay, Paytm, PhonePe, Amazon Pay i PayPal.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

AVA Hotels Corporates Millennium City
AVA Hotels & Corporates Millennium City Hotel
AVA Hotels & Corporates Millennium City Gurugram
AVA Hotels & Corporates Millennium City Hotel Gurugram

Preguntes freqüents

AVA Hotels & Corporates Millennium City accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a AVA Hotels & Corporates Millennium City?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a AVA Hotels & Corporates Millennium City?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a AVA Hotels & Corporates Millennium City?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

AVA Hotels & Corporates Millennium City ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 2000 INR per vehicle.

On es troba AVA Hotels & Corporates Millennium City?

Aquest hotel de luxe es troba a Sector 45 i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Centre Comercial MGF Metropolitan i Appu Ghar. Institut de Recerca Memorial Fortis i Ciutat Cibernètica Unitech també són a menys de 2 km. Millennium City Centre Station és a 15 min a peu.

Opinions: AVA Hotels & Corporates Millennium City

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 22 opinions
Puntuació 8: Bo. 5 de 22 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 22 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 22 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 22 opinions

8,4/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Keshab

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
My recent stay was unfortunately below expectations due to multiple service and maintenance issues. Firstly, no welcome drink was served upon arrival, despite it being mentioned as part of the booking amenities. While this may seem minor, it set the tone for the level of service we experienced throughout the stay. The room itself had several maintenance issues. The exhaust fan wasn’t functioning, and despite informing the staff, no attempt was made to fix it. The mini-bar leaked throughout the first night, and while it was eventually fixed on the second day, it was inconvenient. Additionally, basic amenities like slippers were not provided upon arrival, and even after requesting them three times, they were only given on the second day. One of the most concerning issues was the faulty door lock, which compromised privacy and security throughout our stay. This should have been addressed immediately, but no resolution was provided. Furthermore, the doorbells for the adjoining rooms were excessively loud, often causing confusion and, at times, even feeling intimidating. Overall, the stay was disappointing, and the lack of prompt service and proper maintenance significantly impacted the experience. I hope the hotel management takes these concerns seriously to improve the quality of service for future guests.
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Shubham

Estada de 2 nits (febr. 2025)

4/10, Deficient

kazuyoshi

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ドライヤー無し、お湯出ない、タオル交換してくれない、言わないと何もしない
Estada de 4 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Sandeep

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
While the room was clean and the service was good, the lack of heating made it uncomfortably cold. I had to bundle up in hoodies and pants just to stay warm inside.
Estada de 7 nits (des. 2024)

6/10, Acceptable

Muskaan

Què li ha agradat: Personal i servei
Average property
Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10, Bo

Napoleon

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great value. Comfortable rooms
Estada de 9 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Jenelyn

Què li ha agradat: Comoditats
Nice and clean
Estada de 2 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Dante

Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

Elisabeth

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

Akmalidin

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
T
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Ono

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It was a lovely stay. Receptionist was so sweet, nice clean room. I’d highly recommend to my friends. 21 minutes to airport.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Tejas

Estada de 2 nits (set. 2024)

4/10, Deficient

Pallav

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
They checked me into a wrong room and then they took me to my room where hand wash soap bottle was empty, toilet roll had almost run out of the paper and when asked to replace they took such a long time saying people are on lunch etc etc.
Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Sean

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I took a chance on this property since I had not heard of them before, A lovely experience. Customer service is top notch. This is a 3 star budget hotel that functions like a 5 star hotel. They are way underrated. I was greeted every day when I entered the lobby. They constantly stay on top of cleanliness. Room service was top notch. Anushka and Sylvia were amazing. My room was bright and clean. Only a couple of things posed challenges. The service road floods easily so if you are coming during rainy season you should keep that in mind. The second thing was out of the staff's control; there are constant brown outs. They didn't last long and the generator kicked in within a few seconds but I happened at least once per day. If you rely on using the wi-fi for business then this could prove problematic. As I said, this is not their fault. I love that there was easy and quick transportation to and from the airport, Galleria Market, Ambience Mall. The metro is also close by. This hotel will do well if they continue with the current model of service. I will stay here again if I come back to Delhi or Haryana.
Estada de 20 nits (jul. 2024)

8/10, Bo

Wei ning

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Neha

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The location and ambience of the property is literally stay worthy, staff here is always up for the help and hospitality. Resturent is very peaceful and quiet, food presentation of good and very tasty.
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

takeyama

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Narula

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Outstanding Customer Service Impeccable Cleanliness and Maintenance Comfortable Accommodations Ideal Location High-Quality Dining Options Efficient Check-In/Check-Out Excellent Facilities Attention to Detail Responsive Management Value for Money
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Deepanshu

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great Experience. Firstly I was little doubtful for going with New brand but honestly you guys made my stay so wonderful. I exceeded all of my expectations in terms of service, cleaning, food and all. Thank you so much for personalized hospitality. Love to visit you again
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Pranav

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
everything are very excellent and room are great and the staff are so attentive and very kind of the nature the food is very tasty and all the things are value for money thx ava hotel to make my stay very comfortable and joyfully.
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Tanishka

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location, beautiful surrounding atmosphere, great staff. Most friendly and helpful receptionist and staff ever, lovely and great first impression of hotel. Everything about the hotel was exceptional. It was clean, stylish, roomy with excellent service in where we had dinner. Food was good and great value for money and service was attentive and efficient. Room itself was well equipped and comfortable. I was very pleased with my stay. I hope to be back for a longer visit in the future.
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Ravi

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I had a wonderful time with AVA Hotel and their hospitality. The Room was quite spacious and lighten. Staff were so polite and supportive during my stay. I would like to thanks AVA team to make my stay so well and to take it on personal care. Highly appreciated and recommended. Love to stay again. See you soon Guys :)
Estada d’1 nit (maig 2024)