Galeria de fotos de l’allotjament Bohol Lahoy Dive Resort





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 16 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Llits addicionals (gratis)
Ventilador
Divan llit
Un bidet
Minibar
Cafetera/tetera
Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Ventilador
Divan llit
Un bidet
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Casa rural tradicional

Casa rural tradicional
El més destacat
Pati moblat
Menjador
Amb aïllament acústic
Llits addicionals (gratis)
2 Dormitoris
Divan llit
Ventilador
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cabantian Pang Pang, Guindulman Bay, Anda, Guindulman, Bohol, 6310
Sobre aquest allotjament
Bohol Lahoy Dive Resort
Allotjaments similars

Cabagnow Seaside Resort
Cabagnow Seaside Resort
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 3 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500 PHP per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 PHP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Bohol Lahoy Dive Resort Duero
Bohol Lahoy Dive Guindulman
Bohol Lahoy Dive Resort Guindulman
Bohol Lahoy Dive
Resort Bohol Lahoy Dive Resort Guindulman
Guindulman Bohol Lahoy Dive Resort Resort
Resort Bohol Lahoy Dive Resort
Bohol Lahoy Dive Resort Resort
Bohol Lahoy Dive Resort Guindulman
Bohol Lahoy Dive Resort Resort Guindulman
Preguntes freqüents
Opinions: Bohol Lahoy Dive Resort
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
Bryce
Viatge en parella
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bryce
10/10, Excel·lent
Ørjan
Viatge amb animals de companyia
24 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ørjan
Estada de 6 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
David, Farnham UK
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 7 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Value
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
John, manchester .. UK
14 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice and friendly staff
John
Estada de 7 nits (març 2018)