Hotel das Taipas
Hotel a Guimarães amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel das Taipas





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple bàsica

Habitació quàdruple bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Assecador de cabells
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Trajano Augusto, Caldas Das Taipas, Guimarães, 04800
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B&B HOTEL Guimarães
B&B HOTEL Guimarães
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 83 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
8 de set. - 9 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 7.50 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 833
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
das Taipas Guimaraes
Hotel das Taipas
Hotel das Taipas Guimaraes
Hotel Taipas
Taipas
das Taipas
Hotel das Taipas Hotel
Hotel das Taipas Guimarães
Hotel das Taipas Hotel Guimarães
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel das Taipas
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vitor, Milford
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vitor
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Jose
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Wagner
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bom
Wagner
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
chang yup
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
감사합니다
chang yup
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2022)
8/10, Bo
Ali osman
Viatge en família
19 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ali osman
Estada de 4 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Cesar
24 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relax e descanso
Cesar
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Fernando
Viatge de negocis
9 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Diana
26 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diana
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Marta
Viatge de negocis
10 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradável
Marta
Estada de 2 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quase chateado
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Mislav
Viatge de negocis
27 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mislav
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Luis
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
JESÚS
Viatge en família
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JESÚS
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Mauricio
Viatge en família
26 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mauricio
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
CelineF
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
CelineF
Estada de 7 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradable estancia
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Marta
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taipas
Marta
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Carl
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant Hotel
Carl
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Pedro Miguel
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Pedro Miguel
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jaime
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaime
Estada de 7 nits (ag. 2019)