Hotel Ilhas Do Caribe
Hotel per a famílies amb 2 piscines a l'aire lliure i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ilhas Do Caribe





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Guadalajara 124, Enseada, Guarujá, SP, 11441-190
Sobre aquest allotjament
Hotel Ilhas Do Caribe
Allotjaments similars

Senses Praia Hotel - Guarujá
Senses Praia Hotel - Guarujá
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.0 de 10, Molt bé, 33 opinions
Preu actual: 102 €
taxes i impostos inclosos
4 de nov. - 5 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ilhas Do Caribe
Hotel Ilhas Do Caribe Guaruja
Ilhas Do Caribe
Ilhas Do Caribe Guaruja
Hotel Ilhas Do Caribe Guaruja, Brazil - Sao Paulo
Hotel Ilhas Caribe Guaruja
Hotel Ilhas Caribe
Ilhas Caribe Guaruja
Ilhas Caribe
Hotel Ilhas Do Caribe Hotel
Hotel Ilhas Do Caribe Guarujá
Hotel Ilhas Do Caribe Hotel Guarujá
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Ilhas Do Caribe
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
8,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de juny de 2025
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sidnei
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sidnei
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denner
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muito bom com atendimento excelente
Denner
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
jose claudino
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
jose claudino
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sidnei
25 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sidnei
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
MAURICIO
17 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MAURICIO
Estada de 5 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Marina da Silva
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento ótimo!
Marina da Silva
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Luis Carlos Machado de
1 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
super recomendo
Luis Carlos Machado de
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Irene
21 de gen. de 2023
Irene
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
CAMILLA
Viatge en família
4 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CAMILLA
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
denis
29 de nov. de 2022
denis
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
JULIANO JUNIO
10 d’oct. de 2022
JULIANO JUNIO
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
frederico
26 d’abr. de 2022
frederico
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
LUCIANA
Viatge en família
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUCIANA
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
José
2 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel agradável e uma bonita estrutura
José
Estada de 4 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
21 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom, recomendo.
Rodrigo
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
rafael luiz
21 de febr. de 2022
rafael luiz
Estada de 2 nits (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Thatiane
12 de febr. de 2022
Thatiane
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Renata
Viatge en família
9 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Renata
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
PAULO ROBERTO
27 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Minha segunda vez no hotel
PAULO ROBERTO
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Fernando H
12 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando H
Estada de 3 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Amilson Jose
3 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
recomendo.
Amilson Jose
Estada de 2 nits (des. 2021)
6/10, Acceptable
Juliana
Viatge en família
9 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Indignação e desrespeito.
Juliana
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Luiza
Viatge en família
9 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiza
Estada de 2 nits (des. 2021)








