Raystar Hotel
Hotel a Guangzhou amb sales de massatge o tractament i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Raystar Hotel





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació amb dos llits individuals estàndard
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial

Habitació amb dos llits individuals empresarial
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
També et pot agradar

Hilton Guangzhou Tianhe
Tianhe
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

95 Chebei Road, Tianhe District, Guangzhou, Guangdong, 510000
Sobre aquest allotjament
Raystar Hotel
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 400 CNY per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Raystar Guangzhou
Raystar Hotel
Raystar Hotel Guangzhou
Raystar Hotel Hotel
Raystar Hotel Guangzhou
Raystar Hotel Hotel Guangzhou
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Raystar Hotel
6,6
7,0
Neteja
6,4
Ubicació
6,4
Personal i servei
6,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
4/10, Deficient
PAOTING
21 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAOTING
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de jul. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de gen. de 2014
返地鐵站,交通頗方便
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de nov. de 2013
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
交通便利
Viatger verificat
2/10, Horrible
Fernando, USA
20 d’oct. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No way a 3 1/2 star hotel
Fernando
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
交通還算便利
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de jul. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de maig de 2013
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
8/10, Bo
Ray Wong, HONG KONG
17 de nov. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ray Wong
8/10, Bo
pang, 日本
30 d’oct. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
広州交易会に行くために使いました
pang
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’oct. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Илья
6 d’abr. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raystar в Гуанчжоу -есть очень неплохие номера
Илья
8/10, Bo
Jirin, THAILAND
19 de set. de 2009
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació





