Golden Palace Hôtel
Hotel a Grand-Bassam amb 2 restaurants i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Palace Hôtel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Habitació estàndard, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

BP 877, Grand-Bassam, Comoé
Sobre aquest allotjament
Golden Palace Hôtel
Allotjaments similars

Hôtel Lounge Madiana Plage
Hôtel Lounge Madiana Plage
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 2 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
28 de nov. - 29 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 15000.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Afrikland Hotel Grand Bassam
Afrikland Grand Bassam
Afrikland Hôtel
Golden Palace Hôtel Hotel
Golden Palace Hôtel Grand-Bassam
Golden Palace Hôtel Hotel Grand-Bassam
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Golden Palace Hôtel
6,4
6,6
Neteja
6,0
Ubicació
7,2
Personal i servei
6,0
Respecte al medi ambient
6,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Cherif Abdoulaye
21 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unacceptable
Cherif Abdoulaye
Estada d’1 nit (juny 2021)
2/10, Horrible
Jean-Louis
28 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AfrikLand : un hôtel éloigné des valeurs pro.
Jean-Louis
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Siaka
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Room quality
Siaka
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 10 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
p, india
6 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
No value of money
p
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2017)



