Sky Premium Hotel
Hotel per a famílies amb 2 banyeres d'hidromassatge i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Sky Premium Hotel





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
18 de gen. - 19 de gen. de 2026
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe

Habitació doble de luxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(52 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple de luxe

Habitació triple de luxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. das Hortensias 800, Gramado, RS, 95670-000
Sobre aquest allotjament
Sky Premium Hotel
Allotjaments similars

Hotel Sky
Hotel Sky
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
18 de gen. - 19 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.28 BRL per allotjament i per nit.
- Taxa de servei: 10 %
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 30.00 BRL per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 30.00 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Sky Premium Hotel Hotel
Sky Premium Hotel Gramado
Sky Premium Hotel Hotel Gramado
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sky Premium Hotel
8,6
Excel·lent
8,6
Neteja
9,0
Comoditats
9,2
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
LENITA
Viatge en grup
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LENITA
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Eline
Viatge en família
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Quarto e Banheiro
Eline
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda
Viatge en família
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Gerson Luís
Viatge de negocis
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerson Luís
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
SERGIO
Viatge en família
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
SERGIO
Estada de 7 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
Viatge de negocis, Viatge en família
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 4 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Claudia
6 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Claudia
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ANTONIO FRANCISCO
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ANTONIO FRANCISCO
Estada de 8 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
rafael
Viatge en família
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rafael
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Camilla
Viatge en grup
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camilla
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jefferson
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jefferson
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor Hugo
2 de set. de 2025
Victor Hugo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
ana claudia
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ana claudia
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Varga Junior
Viatge en família
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Varga Junior
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
31 d’ag. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kelli
28 d’ag. de 2025
Kelli
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Fernanda
Viatge en família
27 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Fernanda
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge en família
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeito!!
Fernando
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MIRELA
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


MIRELA
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Karina
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karina
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Iara
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iara
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nilton Tressoldi
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nilton Tressoldi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio Augusto
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Claudio Augusto
Estada de 3 nits (ag. 2025)








