Hotel Villa Carla
Hotel a Grado amb esmorzar gratuït i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Villa Carla





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
S'hi admeten animals de companyia
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Televisió digital
S'hi admeten animals de companyia
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
S'hi admeten animals de companyia
Escriptori
Servei de neteja diari
Habitació doble, accessible
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació triple, accessible
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

via Venezia, 18, Grado, GO, 34073
Sobre aquest allotjament
Hotel Villa Carla
Allotjaments similars

Riva Palace Hotel
Riva Palace Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.8 de 10, Excepcional, 93 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 6.00 EUR per dia (a 300 m).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Villa Carla Grado
Villa Carla Grado
Hotel Villa Carla Hotel
Hotel Villa Carla Grado
Hotel Villa Carla Hotel Grado
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Villa Carla
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Elke
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elke
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gian Giuseppe
17 de set. de 2023
Gian Giuseppe
Estada de 5 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Renate, Wien
Viatge en parella
9 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Renate
Estada de 5 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Andreas
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Andreas
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Linda
Viatge en família
1 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Familjär känsla
Linda
Estada de 4 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Kerstin
21 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal ·lacions
Kerstin
Estada de 6 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en família
28 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada de 7 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Rudolf
Viatge en grup
2 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rudolf
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Susanne
Viatge en grup
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zu empfehlen
Susanne
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Karl
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada de 3 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)








