Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Campanile Amiens - Glisy





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
15 de jul. - 16 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

38 Avenue de la Ville Idéale, Glisy, Somme, 80440
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Brit Hotel Confort Amiens
Brit Hotel Confort Amiens
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 326 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.9 EUR per adult i 7.45 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Campanile Amiens Glisy
Hotel Campanile Amiens Glisy
Campanile Amiens Glisy Glisy
Hotel Campanile Amiens Glisy
Hotel Campanile Amiens - Glisy Hotel
Hotel Campanile Amiens - Glisy Glisy
Hotel Campanile Amiens - Glisy Hotel Glisy
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Campanile Amiens - Glisy
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jan
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Désiré
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Désiré
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jan
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
steve
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
steve
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
huub
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
huub
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Patrick
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martins
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martins
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Michelle
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monique
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monique
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Samir
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samir
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmed
30 de gen. de 2025
Ahmed
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmed
23 de gen. de 2025
Ahmed
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Samir
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Samir
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jérôme
Viatge de negocis
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jérôme
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Denis
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denis
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Daniel
11 de gen. de 2025
Jean-Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Daniel
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge de negocis
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Colin
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good friendly hotel
Colin
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
gregory
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent service
gregory
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
DAVID
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAVID
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
UMARA
9 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
UMARA
Estada d’1 nit (des. 2024)