Hôtel Glanis
Hotel a Gland amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Glanis





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior, banyera, vistes al llac

Habitació doble júnior, banyera, vistes al llac
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador portàtil
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, balcó

Habitació doble superior, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, accessible

Habitació clàssica, accessible
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador portàtil
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Route de Begnins 2, Gland, VD, 1196
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Château de Bossey
Château de Bossey
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 324 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.50 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Glanis Gland
Hôtel Glanis
Glanis Gland
Hôtel Glanis Hotel
Hôtel Glanis Gland
Hôtel Glanis Hotel Gland
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Glanis
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alain
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
eric
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eric
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Markus
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Matthew
Viatge de negocis
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthew
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en parella
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 8 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en família
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew, New Carrollton
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
abdelhaq
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
abdelhaq
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Yoko
8 de juny de 2024
Yoko
Estada de 6 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Terry
1 de maig de 2024
Terry
Estada de 5 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Terry
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terry
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Terry
Viatge de negocis
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terry
Estada de 17 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Terry
Viatge de negocis
20 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terry
Estada de 12 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean-Daniel
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon choix
Jean-Daniel
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Roland
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roland
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Georg J.
Viatge de negocis
7 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OK
Georg J.
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Jean
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Theres
Viatge de negocis
19 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Theres
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en família
15 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy Days
Steven
Estada de 10 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
steven
Viatge en família
31 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
just like home
steven
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Christiane
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christiane
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
emmanuel
3 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
emmanuel
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Ashvin
Viatge en família
10 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashvin
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Andrew, New Carrollton
9 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 4 nits (oct. 2022)