Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Vorsen





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2014
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe, balcó

Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2014
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite reial, accessible

Suite reial, accessible
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2014
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe

Habitació doble o amb dos llits individuals de luxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2014
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hoogstraat 32, Vorsen, Gingelom, Limburg, 3890
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol ·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Cure Fresin Hotel Vorsen
Cure Fresin Hotel Gingelom
Cure Fresin Vorsen
La Cure de Fresin
Hotel Vorsen Hotel
Hotel Vorsen Gingelom
Hotel Vorsen Hotel Gingelom
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Vorsen
Opinions
9,0
Fantàstic
10/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de març de 2022
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Julien
Viatge de negocis
24 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julien
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Werner
Viatge de negocis
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect
Werner
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Yann
Viatge de negocis
22 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yann
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Werner
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Om terug te keren!
Werner
Estada de 4 nits (abr. 2021)
2/10, Horrible
elisabeth
Viatge en grup
22 de des. de 2019
elisabeth
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Jean Paul
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Jean Paul
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Werner
14 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Werner
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
anne
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très agréable
anne
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
JungSeok
5 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Just like a home comfort premium service
JungSeok
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
abby, sint-truiden
2 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel accueillant
abby
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Caesard, ANET (FR28260)
29 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chambre d’hôte impeccable
Caesard
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Veronique
7 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació