Macallum Central Hotel Managed By The Ascott Limited
Hotel a George Town i a poca distància a peu de l'atractiu següent: KOMTAR
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Macallum Central Hotel Managed By The Ascott Limited





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 dormitori

Habitació, 1 dormitori
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Llar de foc
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris

Apartament, 2 dormitoris
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Llar de foc
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
També et pot agradar

M Social Resort Penang
Tanjung Bungah
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 18 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

59 Lebuh Macallum, George Town, 10300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Macalister Hotel Managed By The Ascott Limited
Macalister Hotel Managed By The Ascott Limited
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 36 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 200.0 MYR per estada
- Taxa municipal: 2.00 MYR per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 9 MYR per dia (a 100 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Macallum Central Hotel George Town
Macallum Central George Town
Macallum Central
Macallum Central Hotel
Macallum Central Hotel By PHC
Macallum Central managed by The Ascott Limited
Macallum Central Hotel Managed By The Ascott Limited Hotel
Macallum Central Hotel Managed By The Ascott Limited George Town
Preguntes freqüents
Opinions: Macallum Central Hotel Managed By The Ascott Limited
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
kevin
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kevin
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ng Yin
Viatge en família
5 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ng Yin
8/10, Bo
Geoffrey
Viatge en família
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Reat space
Geoffrey
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Hong Ying
Viatge en família
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place for family
Hong Ying
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Ting, Singapore
Viatge en família
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ting
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Blanca
Viatge en família
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Blanca
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Shu-Wen
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shu-Wen
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Wei-Jr
1 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
值得推薦
Wei-Jr
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Catherine
31 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very impressed!
Catherine
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
CINDY
Viatge en família
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
CINDY
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Richard
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Chiman
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chiman
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
CindyTiong, Pahang Malaysia
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CindyTiong
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Riza, Kuala Lumpur
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riza
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Yvonne
18 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Homely Apartment
Yvonne
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
- Hotels a Londres
- Hotel Delfín
- Hotels a Muntanyola
- Hotels a Vilassar de Mar
- Casa Maca Guest House
- Hotels a Illa de Mallorca
- Hotels a Catalunya Central
- Hotels propers a Riu a l'Ebre
- Hotels propers a Santuari de la Mare de Déu de Núria
- Hotel Guitart Rosa - Adults Only
- Grupotel Parc Natural & Spa
- Tots els tipus d’allotjament