Hotel Outeniqua George
Hotel als afores amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Outeniqua George





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

123 York Road, George, Western Cape, 6530
Sobre aquest allotjament
Hotel Outeniqua George
Allotjaments similars

The Hawthorn Boutique Hotel
The Hawthorn Boutique Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 19 opinions
Preu actual: 178 €
taxes i impostos inclosos
15 de des. - 16 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150 ZAR per adult i 85 ZAR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150 ZAR per persona només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 40.00 ZAR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Outeniqua Protea Hotel
Protea Hotel Marriott George Outeniqua
Protea Hotel Marriott Outeniqua
Protea Outeniqua
Protea Outeniqua George
Protea Marriott George Outeniqua
Protea Marriott Outeniqua
Protea Hotel by Marriott George Outeniqua
Protea Hotel Outeniqua George
Protea Hotel Outeniqua
Protea Hotel by Marriott Outeniqua
Hotel Outeniqua George Hotel
Hotel Outeniqua George George
Hotel Outeniqua George Hotel George
Protea Hotel by Marriott George Outeniqua
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Outeniqua George
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
bernard
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
bernard
Estada de 16 nits (des. 2019)
8/10, Bo
susan
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Protea George
susan
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Grant
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grant
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Edna
16 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay under the berg
Edna
Estada de 5 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Per
15 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Har kendt bedre dage
Per
Estada de 5 nits (març 2019)
8/10, Bo
Timothy R
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Timothy R
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Eugene Klaaste
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing Stay
Eugene Klaaste
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
hanan
6 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hanan
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Adriaan
6 de gen. de 2019
Adriaan
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Shahabudeen
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Shahabudeen
Estada de 3 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Magnus
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Magnus
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Alexandre
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Quarto e banheiro pequeno e mais velho.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
John, Singapore
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Thomas
14 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Edward
26 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Terry
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terry
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Jeffrey, Cape Town
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeffrey
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Jaco
11 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent experience and service

Jaco
8/10, Bo
Abraham
16 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Reasonable Hotel
Abraham
8/10, Bo
Christina
20 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christina
Estada de 2 nits (març 2018)








