Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Carbon Hotel - Different Hotels





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, banyera

Habitació doble Deluxe, banyera
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Europalaan 38, Genk, 3600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel ECU - Different Hotels
Hotel ECU - Different Hotels
- Spa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 422 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 24.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 14.50 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 14.50 EUR per dia (a 150 m).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 25 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Carbon Genk
Carbon Hotel
Carbon Hotel Genk
Hotel Carbon
Carbon Hotel Different Hotels Genk
Carbon Hotel Different Hotels
Carbon Different Hotels Genk
Carbon Different Hotels
Carbon Different Hotels Genk
Carbon Hotel - Different Hotels Genk
Carbon Hotel - Different Hotels Hotel
Carbon Hotel - Different Hotels Hotel Genk
Preguntes freqüents
Opinions: Carbon Hotel - Different Hotels
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
jacques
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jacques
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Flavia
19 de juny de 2025
Flavia
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Neil
6 de maig de 2025
Neil
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Patrik
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Strong smell & stained sheets, limited breakfast
Patrik
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ben
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ben
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
frank
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel, great location in genk
frank
Estada de 5 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
David
29 de gen. de 2025
David
Estada de 4 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
David
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Per
Viatge de negocis
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Daniel
Viatge de negocis
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ej prisvärt
Daniel
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Ignacio
Viatge de negocis
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ignacio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Shannon
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Shannon
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Susan
Viatge en grup
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Susan
Estada de 5 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Trygve
17 de set. de 2024
Trygve
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Priska
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Priska
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Jonas
Viatge en parella
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonas
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not very clean
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
MAURO
Viatge de negocis
7 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un deux étoiles sui se prend pour un quatre etoile
MAURO
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Joshua
Viatge de negocis
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joshua
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Ashraf
Viatge de negocis
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Ashraf
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Ed
28 de maig de 2024
Ed
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Ilona
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ilona
Estada de 2 nits (maig 2024)