Bokrijks Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Museu a l'Aire Lliure de Bokrijk
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bokrijks Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
7,8 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2022
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

475 Hasseltweg, Genk, Vlaanderen, 3600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel ZUID
Hotel ZUID
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 200 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.90 EUR per adult i 11.90 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 10 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Bokrijks Hotel Genk
Bokrijks Hotel Hotel
Bokrijks Hotel Hotel Genk
Preguntes freqüents
Opinions: Bokrijks Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Ovidio María
9 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ovidio María
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Remco
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Remco
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
Viatge en parella, Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Hendrik
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hendrik
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
johanna
Viatge en grup
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
johanna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henk
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Henk
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Annik
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annik
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvia
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvia
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Enora
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Enora
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Francelle
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francelle
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Martin
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Vincent
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Vincent
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
doriane
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
doriane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Ola
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Really bad
Ola
Estada de 7 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Maria
Viatge en parella
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Neuza
11 de gen. de 2025
Neuza
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Iris
4 de gen. de 2025
Iris
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Jérôme
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jérôme
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Christoph
Viatge en grup
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good choice
Christoph
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zweckmässig
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Frans
Viatge en parella
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Frans
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Geneviève
Viatge en grup
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geneviève
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Thierry
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thierry
Estada d’1 nit (set. 2024)