Hörners Landgasthof
Bed and breakfast a Geislingen an der Steige amb un restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hörners Landgasthof





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Geislinger Straße 26, Geislingen an der Steige, BW, 73312
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel-Restaurant & Gästehaus Löwen
Hotel-Restaurant & Gästehaus Löwen
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 111 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5.00 EUR per adult i 5.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Landgasthof Rössle B&B
Landgasthof Rössle B&B Geislingen an der Steige
Landgasthof Rössle Geislingen an der Steige
Horners Landgasthof
Hörners Landgasthof Bed & breakfast
Hörners Landgasthof B&B Geislingen an der Steige
Hörners Landgasthof B&B
Hörners Landgasthof Geislingen an der Steige
Bed & breakfast Hörners Landgasthof Geislingen an der Steige
Geislingen an der Steige Hörners Landgasthof Bed & breakfast
Bed & breakfast Hörners Landgasthof
Landgasthof Rössle
Hörners Landgasthof B&B Geislingen an der Steige
Hörners Landgasthof B&B
Hörners Landgasthof Geislingen an der Steige
Bed & breakfast Hörners Landgasthof Geislingen an der Steige
Geislingen an der Steige Hörners Landgasthof Bed & breakfast
Bed & breakfast Hörners Landgasthof
Landgasthof Rössle
Hörners Landgasthof B&B Geislingen an der Steige
Hörners Landgasthof B&B
Hörners Landgasthof Geislingen an der Steige
Bed & breakfast Hörners Landgasthof Geislingen an der Steige
Geislingen an der Steige Hörners Landgasthof Bed & breakfast
Bed & breakfast Hörners Landgasthof
Landgasthof Rössle
Hörners Landgasthof Geislingen an der Steige
Hörners Landgasthof Bed & breakfast Geislingen an der Steige
Preguntes freqüents
Opinions: Hörners Landgasthof
Opinions
7,8
Bo
8,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge amb animals de companyia
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder gerne !
Michael
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Max
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Max
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nett / Fein / Gut /Bequem
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Stijn
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stijn
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
GAGIK
13 d’ag. de 2023
GAGIK
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Dietrich
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dietrich
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Renske
15 de maig de 2022
Renske
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Gerd
29 de jul. de 2021
Gerd
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Tinko
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Tinko
Estada d’1 nit (abr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Hans stilling
Viatge en família
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans stilling
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Toby
Viatge en grup, Viatge en família
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toby
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Fabian
14 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabian
Estada de 2 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Martin
27 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Freundlicher Gasthof
Martin
6/10, Acceptable
Martina
26 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Für Handwerker empfehlenswert!
Martina
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Ole, Bonn
23 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Netter Landgasthof
Ole
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Landgasthaus wie man ihn sich vorstellt.
Viatger verificat
8/10, Bo
RUEI-FANG, TAIWAN
11 de juny de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
RUEI-FANG
10/10, Excel·lent
Pete, Kent, England
2 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel, great for an overnight stop.
Pete
8/10, Bo
Diego
22 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego
8/10, Bo
Ylva, Halland
29 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra komfort.
Ylva
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació