Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament À la Brèche de Roland





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Per satèl·lit
Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Le Village, Gedre, Gavarnie-Gedre, Hautes-Pyrenees, 65120
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Vignemale
Hôtel Vignemale
- Aparcament inclòs
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
- Serveis per a empreses
8.6 de 10, Excel·lent, 9 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.66 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
À la Brèche de Roland Hotel
À Brèche Roland Gedre
À la Brèche de Roland Gavarnie-Gedre
À Brèche Roland Hotel Gedre
À la Brèche de Roland Hotel Gavarnie-Gedre
Preguntes freqüents
Opinions: À la Brèche de Roland
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
jean jacques
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jean jacques
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Martin
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Marie line
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gavarnie 2023
Marie line
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Simon
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
James, santa rosa
28 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Angela
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très satisfaite
Angela
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Dorine
15 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dorine
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Steven
5 de juny de 2022
Steven
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Thibault
4 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thibault
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Jocelyne
13 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sejours de 2 nuits



Jocelyne
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
MME C
Viatge en família
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne adresse
MME C
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
GILLES RENE
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GILLES RENE
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Sergio
Viatge de negocis
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Baptiste
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Baptiste
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Nadine
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadine
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jochen
13 de set. de 2019
Jochen
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jochen
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekte Lage
Jochen
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Good location, but expensive for what you get.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
グルメな山宿
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
carlos
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen lugar para desconectar
carlos
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)