Central Hill Resort Gangtok

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel al centre a Gangtok amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Central Hill Resort Gangtok

Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Habitació Club | 1 dormitori, decoració individual i mobiliari individual
Vestíbul
Restaurant
Vista de la muntanya

Opinions

5,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Wifi gratuïta
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Dormitoris
  • 46 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble

Habitació Club

El més destacat

Balcó o pati moblats
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
  • 46 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Dormitoris
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Opp. Super Market, 31-A, National Highway, Gangtok, Sikkim, 737101

Què hi ha als voltants

  • Mercat MG Marg - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Monestir Ranka - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Palau Reial - 1 minuts en cotxe - 0.8 km
  • Temple de Shiv - 4 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Monestir de Rumtek - 9 minuts en cotxe - 8.9 km

Com moure’s per la zona

  • Gangtok (PYG-Pakyong): a 55 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Nimtho Sikkim - ‬6 minuts a peu
  • ‪The Square - ‬6 minuts a peu
  • ‪Tibet Kitchen - ‬5 minuts a peu
  • ‪Chicken Roll House - ‬7 minuts a peu
  • ‪Porky's Restaurant - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Central Hill Resort Gangtok

Hotel amb connexió amb un centre comercial
Aprofita que Central Hill Resort Gangtok ofereix una terrassa superior, un jardí i biblioteca. La wifi gratuïta a l'habitació, amb 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius) de velocitat, està disponible per a tots els clients, juntament amb servei de bugaderia i tintoreria i una llar de foc al vestíbul.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), servei de cura d'infants (de pagament) i sales de reunions
  • Barbacoa, ascensor i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment i tenen comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Bidets i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana de 32 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i calefacció

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 100 Mbps o més (1 o 2 persones, o un màxim de 6 dispositius)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un restaurant

Activitats

  • Biblioteca
  • Club infantil gratuït

Per a famílies

  • Activitats supervisades per a nens (recàrrec)
  • Bugaderia
  • Club infantil gratuït
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa superior
  • Zona de pícnic

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Terres de rajola a l'habitació

Més serveis

  • 1 edifici
  • 5 plantes
  • Construït l'any 2000
  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bidet
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Calefacció
  • Decoració exclusiva
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.
Visitors who are not citizens of India must obtain an Inner Line Permit (ILP) to enter Sikkim. Each guest must have photocopies of their passport and Indian visa along with the original documents and 2 recent passport-sized photos to receive the permit. Guests can submit these documents at Melli and Rangpo entry checkpoints, Bagdogra Airport's Sikkim Tourism Booth, and Sikkim House in Kolkata or Delhi.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1100.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel llit addicional: 1100.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Central Gangtok
Hotel Central Gangtok
Hotel Central Gangtok, Sikkim
Central Hill Resort Gangtok
Central Hill Gangtok
Central Hill Gangtok Sikkim
Central Hill Resort Gangtok Hotel
Central Hill Resort Gangtok Sikkim
Central Hill Resort Gangtok Gangtok
Central Hill Resort Gangtok Hotel Gangtok

Preguntes freqüents

Central Hill Resort Gangtok accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Central Hill Resort Gangtok?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Central Hill Resort Gangtok?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Central Hill Resort Gangtok?

Registre de sortida: 11:00.

Central Hill Resort Gangtok ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo).

On es troba Central Hill Resort Gangtok?

Aquest hotel es troba a Gangtok, al bell mig de la ciutat, i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Cascades de Banjhakri i Mercat MG Marg. Institut de Tibetologia Namgyal i Parc zoològic de l'Himàlaia també són a menys de 2 km.

Opinions: Central Hill Resort Gangtok

Opinions

5,8
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 8 opinions
Puntuació 8: Bo. 3 de 8 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 8 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 8 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 8 opinions

6,0/10

Neteja

6,0/10

Personal i servei

4,0/10

Comoditats

5,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10

Not a good experience. Room was smelly. I think it was the smell of Paint/whitewash. Water issue, flush was licking. In the morning there was no water in the bathroom. Had to use water bottle for tooth brush. Overall not a good experience.
Estada d’1 nit (març 2023)

6/10

Pros: Location was good. Staff tried to be nice & helpful Cons: Property is old, room space was less than expected, few amenities
Estada de 4 nits (maig 2019)

2/10

Arrogant Manager and worst Behaviour .. Never support for any travel or support for Room facilities Egoistic Managers Only they look for Money that's all

8/10

The hotel was nice.However the lift conked on second day and we had to climb 5 floors every time..Else it was comfortable. Front Desk personnel we Re friendly.

8/10

Hotel is opposite to a super market, next to Taxi stand, 150 steps to Lal Market leading to M G Marg..

8/10

We like it because of main market, and service was good plus they have credit card machine.

4/10

I had booked myself here - they put me up on another property of theirs which is nothing more than a cheap OYO room blaming Expedia saying Expedia did not forward the booking to them. When I decided to cancel my booking a day earlier, suddenly rooms became available. The staff is friendly but that's the only good thing about this place. Don't book your sightseeing through the hotel. First they overcharge which is fine but on 3 occasions out of 3, they inform you at the last moment that rates have suddenly increased and you have no option but to agree. They don't accept cards like most of Sikkim so carry cash because half the time the ATMs don't have connectivity. You book a Bolero and a Sumo turns up at the Bolero price - those kind of things, you ask for a car at 7 and it turns up at 8 . End of the day, we managed to do all we wanted to do but avoid the hotel if you don't want to be inconvenienced. Also, this is the first hotel I have not been satisfied with which I have booked through Expedia.

6/10

Buchungsschwierigkeiten/Kommunikation zwischen Hotel und Expedia. (lag wohl m Schaltjahr, da der Monat Februar 2016 29 Tage hatte. Dieses wurde nicht berücksichtigt, so Hotelmanagment)