Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel al centre a Gandhinagar amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group

Vestíbul
Celler
Roba de llit d'alta qualitat, minibar i caixa forta a l'habitació
Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable i televisor
Billar

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Spa
  • Servei de neteja
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació Deluxe (Deluxe Room Double)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Club (Fortune Club Room)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe (Deluxe Room Twin)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Suite Deluxe (Deluxe Suite Room)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group està situat a Gandhinagar i gaudeix de connexió amb el centre de convencions. Museu Popular Shreyas i Museu de Cotxes Antics Auto World són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura de la regió; també pots apropar-te a atractius turístics com ara Jardí Sarita i Parc Natural Indroda. També val la pena visitar Parc Infantil i Amarnath Dhan.
Mapa
235 Sector 11, Gandhinagar, Gujarat, 382011

Què hi ha als voltants

  • Mahatma Mandir - 4 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Akshardham de Swaminarayan - 4 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Temple Akshardham - 5 minuts en cotxe - 3.8 km
  • Gujarat International Finance Tec-City - 9 minuts en cotxe - 7.2 km
  • Parc Natural Indroda - 10 minuts en cotxe - 3.7 km

Com moure’s per la zona

  • Gandhinagar Capital Station: 11 min en cotxe
  • Aeroport Internacional d'Ahmadabad-Sardar Vallabhbhai Patel (AMD): a 39 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Iskon Gathiya - ‬4 minuts en cotxe
  • Purani Delhi
  • ‪Domino's Pizza - ‬2 minuts a peu
  • ‪Hotel Pathikashram - ‬13 minuts a peu
  • Alfa Restaurant

Sobre aquest allotjament

Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group

Hotel de 4 estrelles amb connexió amb el centre de convencions
Aprofita que Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group ofereix una cafeteria, servei de bugaderia i tintoreria i un gimnàs. Descansa i relaxa't a Tamara Spa, l'spa de les instal·lacions. El restaurant de les instal·lacions, Orchid, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un centre de negocis i un bar d'aperitius o una cafeteria a la teva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar continental (de pagament) i ascensor
  • Sales de reunions, billar i porter o grum
Característiques de l'habitació
Les 84 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i llars de foc, així com altres detalls, per exemple, roba de llit d'alta qualitat i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions (1 plaça per unitat com a màxim)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 578 INR per adult i 578 INR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Orchid

Activitats

  • Gimnàs
  • Spa complet
  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sala de reunions

Spa complet

  • Servei de massatges a l'habitació
  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Baranes als passadissos
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 7 plantes
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Llar de foc
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 15:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1500 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 578 INR per adult i 578 INR per nen (preu aproximat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1500 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Fortune Haveli
Fortune Haveli Gandhinagar
Fortune Inn Haveli
Fortune Inn Haveli Gandhinagar
Haveli Inn
Fortune Inn Haveli Gandhinagar, Gujarat
Fortune Inn Haveli Member ITC Hotel Group Gandhinagar
Fortune Inn Haveli Member ITC Hotel Group
Fortune Haveli Member ITC Group Gandhinagar
Fortune Haveli Member ITC Group
Fortune Haveli Member ITC Gro
Fortune Inn Haveli Member ITC Hotel Group
Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group Hotel

Preguntes freqüents

Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

Opinions: Fortune Inn Haveli, Gandhinagar - Member ITC Hotels' Group

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 17 de 44 opinions
Puntuació 8: Bo. 15 de 44 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 44 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 44 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 44 opinions

7,8/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

7,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Pratap

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Raj

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Kalpesh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Pinaki

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff were wonderful. Arshad at the reception desk made our stay immensely memorable. He went out of his way to make sure all our needs were met.
Estada de 2 nits (jul. 2024)

6/10, Acceptable

Rahul

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Not good.

Not what I expected. No hot water at night. There was one cockroach in the room. Room is very old and washroom is in bad condition. The only good thing was the breakfast.
Estada de 2 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Stein

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Home away from Home

Staff very friendly and helpful. Excellent service. Home away from Home
Estada de 14 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Stein

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 12 nits (març 2024)

10/10, Excel·lent

Murat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

yemekler ve personel gayet iyi

Hem hindistan yemekleri hemde diğer ülke yemekleri mevcuttur. kesinlikle tavsiye ederim
Estada de 4 nits (març 2024)

4/10, Deficient

Ankitkumar, Highland

Estada d’1 nit (maig 2023)

10/10, Excel·lent

Bhagirath, Ameerpet

Estada d’1 nit (nov. 2022)

10/10, Excel·lent

Gursharan

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2022)

10/10, Excel·lent

Bhaswati

Estada de 3 nits (abr. 2022)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2022)

6/10, Acceptable

Atanu

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2022)

10/10, Excel·lent

Jeremy

Estada de 2 nits (nov. 2021)

10/10, Excel·lent

HIMANSHU

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Cozy, comfortable n value for money

Very good hotel in the heart of Gandhinagar. Fantastic staff trained by Manish. Devendra and team are excellent in the restaurant. Hotel is quite in need of renovation. Staff attitude is amazing and management needs to think of revamping the interiors. Overall a great value for money.
Estada de 10 nits (des. 2020)

6/10, Acceptable

Rishi

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bad maintenance of bathrooms ... shower not good ..towels were dirty and smelly like cheap hotels ... furniture in not so good shape ... breakfast was good
Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Restaurant staff could be little more attentive and cordial. Overall it seemed to be a bit laid back, take it easy approach.
Estada d’1 nit (juny 2019)

6/10, Acceptable

Rocky

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff were courteous. The amenities were horrible in the room, there was no access remote. No bucket or mug . No appropriate toileteries provided.
Estada de 3 nits (maig 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff were interested in our life and it was interesting talking about theres.
Estada de 12 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

ok

ok...................................................................................................................
Estada de 4 nits (juny 2018)

10/10, Excel·lent

Pankaj

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2017)

8/10, Bo

Harish

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

8/10, Bo

Alexander

Gutes Hotel

Hotel für geschäftsreise optimal. Sauber, gutes essen, Personal sehr freundlich und Preisleistung stimmt auch.