The Millennials Fukuoka
Hotel càpsula només per a adults amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament The Millennials Fukuoka





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Smart Pod, All Gender)

Habitació, no fumadors (Smart Pod, All Gender)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
6 Banys
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Theater Pod, All Gender)

Habitació, no fumadors (Theater Pod, All Gender)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
6 Banys
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Smart Pod, Female Only)

Habitació, no fumadors (Smart Pod, Female Only)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
4 Banys
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Bed In Theater Pod - All Gender

Bed In Theater Pod - All Gender
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender)

Habitació, no fumadors (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
6 Banys
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only)

Habitació, no fumadors (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
6 Banys
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Bed In Smart Pod - All Gender

Bed In Smart Pod - All Gender
Carregar totes les fotos de: Neighboring 2 Smart Pods - All Gender

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender
Carregar totes les fotos de: Neighboring 2 Smart Pods - Female Only

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only
Bed In Regular, Single (Female Only)
Single
Smart Pod-Female Only
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5-2-18 Nakasu, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0801
Sobre aquest allotjament
The Millennials Fukuoka
Allotjaments similars

9h nine hours Hakata station
9h nine hours Hakata station
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.0 de 10, Molt bé, 559 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 1820 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1800 JPY per dia (entrada i sortida preferents).
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
The Millennials Fukuoka Hotel
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Hotel Fukuoka
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel Fukuoka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Millennials Fukuoka
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
9,6
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Momoka
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Momoka
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Shiori
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiori
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUYA
20 d’oct. de 2025
KAZUYA
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
Rei
6 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Rei
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Toru
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toru
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Seiko
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Seiko
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
a
23 de set. de 2025
a
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Etsushi
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Etsushi
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
HyunGoo
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HyunGoo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Chris
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Chris
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Gregory
15 d’ag. de 2025
Gregory
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yeseul
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yeseul
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Gustavo
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gustavo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Yumiko
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yumiko
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yuji
31 de jul. de 2025
Yuji
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de jul. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Masashi, Toyoyama
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masashi
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
YAMADA
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YAMADA
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
jun chao, Redmond
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
jun chao
Estada de 7 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Nana
6 de jul. de 2025
Nana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Hyuntae
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good for a solo
Hyuntae
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
RITSUKO
4 de jul. de 2025
RITSUKO
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Chi Yin
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chi Yin
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
junichi
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
junichi
Estada de 2 nits (juny 2025)








