Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marinoa Resort Fukuoka





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 136 €
22 d’oct. - 23 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (with Loft)

Habitació amb dos llits individuals (with Loft)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

THE BASICS FUKUOKA
Hakata
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.0 de 10, Fantàstic, 1.943 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Marinoa Resort Fukuoka és a Districte Nishi, Fukuoka, a la vora de l'aigua. Abans de recórrer les atraccions turístiques, com Museu Infantil Fukuoka Anpanman i Marine World Uminonakamichi, submergeix-te en la bellesa natural de Platja Momochi o Parc Ohori. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta l'oferta d'actes que se celebren a Mizuho PayPay Dome Fukuoka o a Marine Messe Fukuoka.

2-12-43 Odo, Nishi-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 819-0001
Què hi ha als voltants
- Ciutat Marinoa - 1 minuts a peu - 0.0 km
- Torre de Fukuoka - 4 minuts en cotxe - 3.7 km
- Platja Momochi - 4 minuts en cotxe - 4.0 km
- Mizuho PayPay Dome Fukuoka - 5 minuts en cotxe - 5.3 km
- Parc Ohori - 7 minuts en cotxe - 7.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Starbucks - 18 minuts a peu
- ファディ 小戸店 - 16 minuts a peu
- チャイナキッチン麻婆 - 18 minuts a peu
- きりや - 19 minuts a peu
- みわちゃん - 14 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 2600 JPY per adult i 1300 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec del futon: 2000 JPY per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 7200 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Marinoa
Marinoa Fukuoka
Hotel Marinoa Resort
Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel Fukuoka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Toshiaki
Viatge en família amb nens petits
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshiaki
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
FUMI
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FUMI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
MAKIKO
Viatge en parella, Viatge de negocis
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAKIKO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
KIHOON
11 de juny de 2025
KIHOON
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ronald, Augsburg
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Cheuk Wang
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheuk Wang
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
YASUYUKI
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YASUYUKI
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Daniel
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
masahiro
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
masahiro
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
ning
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
ning
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
andy
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
千萬不要考慮這間酒店,價錢與服務不成正比
andy
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
YOSHITOMO
28 d’abr. de 2025
YOSHITOMO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yan Tung
Viatge en grup
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yan Tung
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MIHO
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIHO
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Masaaki
Viatge en família amb nens petits
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Masaaki
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素晴らしいホテルでした
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
RISA
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RISA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TATSURO
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions