Hotel Great Morning

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Fukuoka, a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Carrer Comercial Kawabatadori

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Great Morning

Recepció
Suite de luxe, 2 llits dobles, no fumadors, sauna | Sala d'estar | Televisor de pantalla plana de 65 polzades amb canals digitals
1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat, cobrellits i escriptori
Exterior
Suite de luxe, 2 llits dobles, no fumadors, sauna | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat, cobrellits i escriptori

Opinions

9,8 sobre 10,
Magnífic

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Suite de luxe, 2 llits dobles, no fumadors, sauna

10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Sauna
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
  • 60 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits dobles

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, diversos llits, no fumadors

10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • 27 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals grans

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors

9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • 27 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Tenyamachi 6-3, Fukuoka, Fukuoka, 812-0025

Què hi ha als voltants

  • Santuari Kushida - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Carrer Comercial Kawabatadori - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Museu Infantil Fukuoka Anpanman - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Ciutat del Canal Hakata - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Marine Messe Fukuoka - 17 minuts a peu - 1.5 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Hakata: 14 min a peu
  • Estació de Gofukumachi: 4 min a peu
  • Aeroport de Fukuoka (FUK): a 13 min en cotxe

Restaurants

  • ‪まぐろ料理紀文 - ‬1 minuts a peu
  • ‪スパイス - ‬1 minuts a peu
  • ‪酒佳蔵 - ‬1 minuts a peu
  • ‪fantasista - ‬2 minuts a peu
  • ‪一優亭冷泉店 - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Great Morning

Hotel amb Carrer Comercial Kawabatadori a prop
Hotel Great Morning, amb Museu Infantil Fukuoka Anpanman i Santuari Kushida a poca distància, té molt per oferir. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Esmorzar continental (de pagament), bicicletes de lloguer i atenció multilingüe
  • Magatzem d'equipatge, ascensor i botiga de regals o quiosc
  • Allotjament lliure de fum, caixa forta a la recepció i servei de consergeria
  • Als comentaris dels clients es diuen coses molt bones del bon estat de l'allotjament
Característiques de l'habitació
A Hotel Great Morning, totes les habitacions tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Cobrellits i bressols gratuïts
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa d'hidromassatge i banyeres profundes
  • Televisors de pantalla plana de 65 polzades amb canals digitals
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i calefacció

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament fora de les instal·lacions obert les 24 hores (1300 JPY per nit); descomptes disponibles
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:00: 2500 JPY per persona

Activitats

  • Lloguer de bicicletes

Per a famílies

  • Bressol a l'habitació
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
  • Serveis de consergeria

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 9 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2018

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Banyera profunda
  • Bidet
  • Capçal de dutxa d'hidromassatge
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 65 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic
  • Guies de restaurants
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 07:00-00:00, cada dia
Els clients rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada; la recepció disposa de personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Towels for children age 0-12 are not included in the room rate. Towels are available for a surcharge or guests may bring their own.
Breakfast is not included in the Breakfast rates for children age 0-12. Breakfast is available for JPY 1,500 per child, collected at the property and must be booked prior to arrival.

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 2500 JPY per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 1300 JPY per nit (a 110 m i obert les 24 hores).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients

L’allotjament també es coneix com a

HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel Fukuoka

Preguntes freqüents

Hotel Great Morning accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Great Morning?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Great Morning?

Registre de sortida: 11:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Hotel Great Morning?

Aquest hotel és a Hakata, a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Carrer Comercial Kawabatadori, Santuari Kushida i Museu Infantil Fukuoka Anpanman. Estació de Gofukumachi i Estació de Nakasu-Kawabata són a 5 min a peu.

Opinions: Hotel Great Morning

Opinions

9,8

Magnífic

Puntuació 10: Excel·lent. 166 de 198 opinions
Puntuació 8: Bo. 30 de 198 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 198 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 198 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 198 opinions

10/10

Neteja

10/10

Personal i servei

9,6/10

Comoditats

9,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

10/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Ying Hsuan

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
房間大、乾淨、安靜、有質感。離地鐵站大約要走5-7分鐘
Estada de 5 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Yiu San

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
五星好評,會再到訪!酒店職員很親切,服務很好!房間很乾淨,而且夠寬敞。空調很安靜,房間隔音好,床軟硬適中,睡得舒適!
Estada de 5 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Cristina

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This is a great hotel within walking distance of all sights. Everything was sparkling clean and great eco credentials. Room was spacious, with a nice retro vibe, although everything was new and well looked after. Staff were lovely; personable, super friendly and very helpful. Could not ask for more. Would recommend whiteout hesitation.
Estada de 2 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

James

Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

SUJIN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Annie

Què li ha agradat: Comoditats
Friendly staff. But I had trouble with the temperature. Perhaps I didn’t know how to use the A/C but it was difficult to get the room to cool down
Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

KUOCHOU

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Denise, Pleasant Hill

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
A beautiful, quiet, very eco-friendly hotel near all the things we wanted to do in Fukuoka. Staff is very friendly and helpful. And spoke enough English to help us as needed - a big plus. The room we had was large (truly!) and comfortable with all the amenities. The neighborhood is very walkable and has restaurants all around (including PizzaPizza next door which we really enjoyed). We had a great stay. Highly recommend!
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

masami

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
静かで過ごしやすかったです。 評判通りゆっくり眠れました。 スタッフも皆さん笑顔で親切でした!
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

FUSAKO

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Sunggil

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Julianne

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

jamiee

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
consideration thoughtfulness attentiveness
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

TORU

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Wai Han

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10/10 stay!

It was truly a great experience staying at hotel Great Morning. The staff was very friendly and helpful. The room was sparkling clean.
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Pauline

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

kobayashi

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

JUNHO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

YU-WEN

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Miki

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
丁寧でにこやかなスタッフ皆様の対応が素晴らしかったです。清掃も綺麗にありがとうございました。楽しく旅行を終えることができ、良い思い出ができました。ありがとうございました。
Estada de 3 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Daniel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Yen Yu

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Manena

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing hotel, staff are exceptional, they go above and beyond to help guests and provide the best service. We had a great stay! Thank you.
Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Wonsuk

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Good

Estada de 2 nits (des. 2024)