Hotel Great Morning
Hotel a Fukuoka, a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Comercial Kawabatadori
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Great Morning





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe, 2 llits dobles, no fumadors, sauna

Suite de luxe, 2 llits dobles, no fumadors, sauna
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Sauna
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, diversos llits, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, diversos llits, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Chuo Ward
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.006 opinions
Preu actual: 68 €
8 de jul. - 9 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tenyamachi 6-3, Fukuoka, Fukuoka, 812-0025
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE BLOSSOM HAKATA Premier
THE BLOSSOM HAKATA Premier
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 1.564 opinions
Preu actual: 105 €
16 de jul. - 17 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 1500 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 1300 JPY per nit (a 110 m i obert les 24 hores).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel Fukuoka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Great Morning
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pauline
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pauline
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
kobayashi
Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kobayashi
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JUNHO
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNHO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YU-WEN
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YU-WEN
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Miki
Viatge en parella
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miki
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yen Yu
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yen Yu
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Manena
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manena
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Wonsuk
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good
Wonsuk
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Srilatha, Somerville
Viatge en família
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Srilatha
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Xue
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Xue
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yasuyuki
Viatge en parella
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasuyuki
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
KIN YIP
Viatge en família
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KIN YIP
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Myung-Hoon
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Myung-Hoon
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Vivian
Viatge en família
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vivian
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
joohyun
Viatge en parella
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
joohyun
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
YOUNGCHAN
Viatge en grup
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOUNGCHAN
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Yen shu
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yen shu
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
konishi
Viatge en família
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
konishi
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
seulmi
Viatge en grup
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
후쿠오카 최고의 호텔!




seulmi
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Bérénice
Viatge en família
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bérénice
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Wai Tsun
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wai Tsun
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
LI HSIN
Viatge en grup
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LI HSIN
Estada de 4 nits (juny 2024)