Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf
Hotel a Friedrichsdorf amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit individual

Habitació estàndard, 1 llit individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble

Habitació doble superior, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Privilege, Habitació doble, 1 llit doble i sofà llit

Privilege, Habitació doble, 1 llit doble i sofà llit
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Im Dammwald 1, Friedrichsdorf, HE, 61381
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Trip Inn Frankfurt Nordwestzentrum
Trip Inn Frankfurt Nordwestzentrum
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
7.8 de 10, Bé, 262 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Bad Homburg Friedrichsdorf
Bad Homburg Mercure Hotel
Friedrichsdorf Bad Homburg
Friedrichsdorf Mercure Hotel
Mercure Bad Homburg
Mercure Bad Homburg Friedrichsdorf
Mercure Hotel Bad Homburg
Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf
Mercure Hotel Friedrichsdorf
Mercure Hotel Friedrichsdorf Bad Homburg
Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf Hotel
Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf Friedrichsdorf
Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf Hotel Friedrichsdorf
Preguntes freqüents
Opinions: Mercure Hotel Bad Homburg Friedrichsdorf
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
9 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Lothar
23 d’oct. de 2020
Lothar
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Erich
6 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Erich
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
FERNANDO
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FERNANDO
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Nick
Viatge en grup
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stille og god service
Nick
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good place to stay in Friedrichsdorf
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Erik
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Erik
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Maximilien
Viatge de negocis
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bon hôtel
Maximilien
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
PAUL
Viatge de negocis
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAUL
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Mike
Viatge de negocis
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mike
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Martin, Karlsruhe
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Skyler
Viatge de negocis
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skyler
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Anna
Viatge en família
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great place
Anna
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Jeannie, Rancho Santa Margarita, CA
Viatge en família amb nens petits
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeannie
Estada de 13 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Oliver
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Unzufrieden
Oliver
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Jule, Hamburg
Viatge de negocis
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jule
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
KUEN SOO
Viatge en família
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KUEN SOO
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Angelika
Viatge de negocis
8 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelika
Estada d’1 nit (nov. 2019)