Landgasthof Karner
Hotel a Frasdorf amb 2 restaurants i spa complet 
Galeria de fotos de l’allotjament Landgasthof Karner





Opinions
8,8 sobre 10, 
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 127 €
taxes i impostos inclosos
4 de des. - 5 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(31 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual 
Decoració individual 
Calefacció 
Bressols (gratis) 
Televisor de pantalla plana 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Sofà llit: individual 
Cortines opaques 
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual 
Decoració individual 
Calefacció 
Bressols (gratis) 
Televisor de pantalla plana 
Roba de llit hipoal·lergògena 
Cortines opaques 
Un assecador de cabells 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nussbaumstraße 6, Frasdorf, BY, 83122
Sobre aquest allotjament
Landgasthof Karner
Allotjaments similars

Landgasthof Zur Post
Landgasthof Zur Post
- Esmorzar inclòs
 - S’admeten animals
 - Aparcament inclòs
 - Wifi gratuïta
 
8.4 de 10, Molt bé, 74 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
 - No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
 - Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per nit.
 
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu. 
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions 
L’allotjament també es coneix com a
Karner Frasdorf
Karner Hotel
Karner Hotel Frasdorf
Landgasthof Karner Hotel Frasdorf
Landgasthof Karner Hotel
Landgasthof Karner Frasdorf
Landgasthof Karner
Landgasthof Karner Hotel
Landgasthof Karner Frasdorf
Landgasthof Karner Hotel Frasdorf
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Landgasthof Karner
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,4
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ute, Marienberg
Viatge en parella
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Ute
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Susanne
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Therese
Viatge en parella
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Therese
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Alie Maeyke
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Alie Maeyke
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
Viatge en parella
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ethel
Viatge en parella
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ethel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Birgit
Viatge en parella
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Birgit
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Katarina
Viatge en família
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Katarina
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrik Lien
Viatge en grup
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrik Lien
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jutta
Viatge en parella
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jutta
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
andre
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une afresse typisue de la Bavière
andre
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Petra
7 de jul. de 2025
Petra
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge de negocis
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicole
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
RUTH
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RUTH
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Jari
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jari
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ursula
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ursula
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Catherine
Viatge en parella
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada de 7 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Andreas
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Zoran
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moeite waard om te verblijven
Zoran
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Roland
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roland
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Silvio
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvio
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Eran
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eran
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
HUGH, SINGAPORE
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HUGH
Estada d’1 nit (maig 2025)








