Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Air Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Nereo Morandi 7, Forlì, FC, 47121
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Borgo Condé Wine Resort
Borgo Condé Wine Resort
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.2 de 10, Fantàstic, 82 opinions
Preu actual: 180 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 6 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Air Forli
Air Hotel Forli
Air Hotel Hotel
Air Hotel Forlì
Air Hotel Hotel Forlì
Preguntes freqüents
Opinions: Air Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
PINO
Viatge en parella
24 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
PINO
Estada de 3 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Gianfranca
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Gianfranca
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Laurent
28 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Personalized attention.
Laurent
Estada de 4 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge de negocis
3 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barbara
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Massimo, reggio Emilia
Viatge de negocis
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Massimo
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Kamil
Viatge de negocis
23 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kamil
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
PIETRO LUIGI
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
PIETRO LUIGI
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Michele Vincenzo
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michele Vincenzo
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Nicola
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo
Nicola
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Gianna
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gianna
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Laurentiu
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurentiu
Estada de 5 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
luciano, TARANTO
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
luciano
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
A, RI
26 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Paola, Milano
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paola
Estada de 4 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
emanuela
16 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ci tornerei
emanuela
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Dominique
10 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
bien.
Dominique
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Buon servizio ma struttura da rinnovare
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
4/10, Deficient
Cezar
19 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Cezar
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel accueillant
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)