Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Giallo





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, balcó

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Emilia 39, Ponte Taro, Noceto, PR, 43010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Padus Meublè
Hotel Padus Meublè
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 24 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Giallo Fontevivo
Giallo Fontevivo
Hotel Giallo Hotel
Hotel Giallo Noceto
Hotel Giallo Hotel Noceto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Giallo
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Ferdinando
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ferdinando
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Enedina
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Enedina
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Arianna
Viatge en grup
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Arianna
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Yves
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien pour un jour.
Yves
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Mattia, Padova
Viatge en parella
16 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mattia
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
gregory
15 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gregory
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
janet
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
janet
Estada de 4 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Paulo
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
janet
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
janet
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Michael
10 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money
Michael
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Calogero, Campobelo di Mazara
17 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tranquillo ,Pulito , Confortevole
Calogero
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
chantal, 84
6 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petit hôtel sympa
chantal
Estada d’1 nit (jul. 2018)