HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Beiramar
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL ÉVORA By Rede Sagres





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(19 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Artista Bitencourt, 14, Florianópolis, SC, 88020-060
Sobre aquest allotjament
HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
Allotjaments similars

Hotel Porto da Ilha
Hotel Porto da Ilha
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 117 €
taxes i impostos inclosos
22 de gen. - 23 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 90 BRL per nit (a 180 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Évora
Evora By Rede Sagres
HOTEL ÉVORA By Rede Sagres Hotel
HOTEL ÉVORA By Rede Sagres Florianópolis
HOTEL ÉVORA By Rede Sagres Hotel Florianópolis
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOTEL ÉVORA By Rede Sagres
9,2
Fantàstic
9,6
Neteja
8,6
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Pepe
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Pepe
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Rosely Maria
24 de set. de 2025
Rosely Maria
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Raquel
Viatge de negocis
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raquel
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
GIOVANE
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GIOVANE
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Tais
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Tais
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
21 de set. de 2025
Marcelo
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Gabriel C F
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel C F
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Osmar
Viatge de negocis
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Osmar
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rossanna
Viatge de negocis
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rossanna
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sônia Regina
18 de set. de 2025
Sônia Regina
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge de negocis
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Heverton
Viatge de negocis
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heverton
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
GIZELA DA
Viatge de negocis
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GIZELA DA
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Nathalia
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalia
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Salatiel
Viatge de negocis
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salatiel
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Rafael
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Valdelice Aparecida
Viatge de negocis
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Valdelice Aparecida
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Anália
14 de set. de 2025
Anália
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
João Francisco Ferreira d
Viatge en grup
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Francisco Ferreira d
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Helielton Soares de
Viatge de negocis
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel de excelência!


Helielton Soares de
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO CASTRO VIEIRA
Viatge de negocis
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULO CASTRO VIEIRA
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Manuel Victor
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel Victor
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Harry
10 de set. de 2025
Harry
Estada de 3 nits (set. 2025)








