Otel Carpe Diem Gold
Hotel de platja amb 2 restaurants i una platja privada
Galeria de fotos de l’allotjament Otel Carpe Diem Gold





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 80 €
taxes i impostos inclosos
4 de nov. - 5 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica, vistes al mar
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, habitacions connectades, vistes al mar

Habitació familiar, habitacions connectades, vistes al mar
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Habitacions comunicades
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, vistes al mar

Habitació triple estàndard, vistes al mar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, vistes al mar

Habitació individual estàndard, vistes al mar
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kale Mahallesi Serbetçi Bulvari No:150, Finike, 7740
Sobre aquest allotjament
Otel Carpe Diem Gold
Allotjaments similars

Hotel Finike Marina
Hotel Finike Marina
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 44 opinions
Preu actual: 57 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Otel Carpe Diem Gold Hotel Finike
Otel Carpe Diem Gold Hotel
Otel Carpe Diem Gold Finike
Otel Carpe Diem Gold Hotel
Otel Carpe Diem Gold Finike
Otel Carpe Diem Gold Hotel Finike
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Otel Carpe Diem Gold
7,0
Bo
7,0
Neteja
8,2
Ubicació
7,0
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Neil
Viatge en parella
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Neil
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Dilara
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dilara
Estada de 3 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
cihan
7 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
cihan
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Mehmet
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Mehmet
Estada de 4 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Onur
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Çok kötü
Onur
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Serap
15 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Serap
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ihor
Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ihor
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Mustafa
Viatge en parella
1 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mustafa
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Cemal
Viatge en família
23 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cemal
Estada de 8 nits (jul. 2021)
2/10, Horrible
Vahit
Viatge en família
6 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Malesef
Vahit
Estada de 2 nits (juny 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
22 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
DENIZ
20 de des. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
DENIZ
Estada de 3 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Gürhan
Viatge de negocis
18 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manzara, lokasyon süper




Gürhan
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Sezgin
20 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sezgin
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
20 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Mustafa
19 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Kerstin
Viatge en família
4 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
In Hotel zum Wohlfühlen
Kerstin
Estada d’1 nit (nov. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uste para verseler kalinmayacak bir otel.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible! Never, never again!!!




Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Bayram
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bayram
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Erdi
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhteşem
Erdi
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Pierre, Annecy
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)








