Les Tuileries
Hotel a Féy amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Les Tuileries





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Route De Cuvry, Fey, Moselle, 57420
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

LOGIS HOTEL DU PARC
LOGIS HOTEL DU PARC
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 83 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 17 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Tuileries Fey
Tuileries Hotel Fey
Les Tuileries Fey
Les Tuileries Hotel
Les Tuileries Hotel Fey
Preguntes freqüents
Opinions: Les Tuileries
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de març de 2022
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Jean-Francois
Viatge de negocis
17 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Francois
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Jeremie
Viatge de negocis
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeremie
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
JOEL
Viatge de negocis
24 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOEL
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
matthieu
Viatge de negocis
18 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
matthieu
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
wolfgang
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
3 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
wolfgang
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Noémie
Viatge de negocis
26 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noémie
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
ANDREE
Viatge de negocis
23 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDREE
Estada d’1 nit (set. 2021)
6/10, Acceptable
Eric
Viatge en parella
28 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Eric
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Maxime
Viatge de negocis
21 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon séjour professionnel
Maxime
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Slimane
10 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Slimane
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
hubertus
4 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hubertus
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Marcus
6 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima overnachting
Marcus
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Aurore
Viatge de negocis
16 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aurore
Estada d’1 nit (març 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de des. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Søren
19 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Søren
Estada d’1 nit (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Jeremy
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Decevant
Jeremy
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Julien
Viatge de negocis
23 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julien
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Steve
Viatge de negocis
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Pierre-Yves
1 de set. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Moyen- un peu décevant
Pierre-Yves
Estada de 2 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
A.B.Rozeboom-Havekotte
29 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Iel tegen
A.B.Rozeboom-Havekotte
Estada d’1 nit (ag. 2020)
2/10, Horrible
EMMANUEL
Viatge de negocis
15 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Pas bien du tout..
EMMANUEL
Estada d’1 nit (ag. 2020)