Hotel Lidya
Hotel a Fethiye amb esmorzar gratuït i sauna
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lidya





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

569. Sk., Fethiye, Mugla, 48300
Sobre aquest allotjament
Hotel Lidya
Allotjaments similars

Nefis Hotel City
Nefis Hotel City
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Recepció oberta les 24 hores
7.6 de 10, Bé, 284 opinions
Preu actual: 28 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 500 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 2020-48-2119
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lidya Hotel
Hotel Lidya Fethiye
Hotel Lidya Hotel Fethiye
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Lidya
7,4
Bo
7,2
Neteja
8,0
Ubicació
7,2
Personal i servei
7,4
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
simay
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
simay
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Vanessa
Viatge en parella
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Vanessa
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Berke
Viatge en grup
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berke
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sercan
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sercan
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Berke
11 d’ag. de 2025
Berke
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
LESIA
Viatge en grup
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Orta sınıf bir otel


LESIA
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Melisa
Viatge en grup
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melisa
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ali
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Serkan
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serkan
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Bekir
15 de jul. de 2025
Bekir
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Samet
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samet
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Mert
Viatge en grup
13 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mert
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
AHMET
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AHMET
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Oleh
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oleh
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Zümray
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Zümray
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Suman
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suman
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Anneso
26 d’oct. de 2024
Anneso
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Chris
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Correct
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Sümeyye
20 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sümeyye
Estada d’1 nit (ag. 2024)








