Amfitrió particular
The Ramayana Hotel Ayodhya
Hotel als afores a Faizabad amb aparcament gratuït i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Ramayana Hotel Ayodhya





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Booth No. 4, Shehnawazpur Manjha, Faizabad, Uttar Pradesh, 224135
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ira by Orchid Ayodhya
Ira by Orchid Ayodhya
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 51 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 500 INR per adult i 500 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 1200.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
The Ramayana Ayodhya Faizabad
The Ramayana Hotel Ayodhya Hotel
The Ramayana Hotel Ayodhya Faizabad
The Ramayana Hotel Ayodhya Hotel Faizabad
Preguntes freqüents
Opinions: The Ramayana Hotel Ayodhya
Opinions
6,8
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de febr. de 2024
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
Sarita
Viatge en família
8 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarita
Estada de 2 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Pooja
25 de gen. de 2024
Unpleasant stay
Pooja
Estada de 7 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Apeksha
Viatge en família
27 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Apeksha
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Sushama
Viatge en família
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sushama
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Rekha
6 d’oct. de 2023
Rekha
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Gautam
Viatge en família
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gautam
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Shivani
27 de jul. de 2023
Shivani
Estada de 2 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Kashmin
28 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kashmin
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Amish
Viatge en família amb nens petits
19 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions