El Nido Royal Palm Inn
Hotel a El Nido amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament El Nido Royal Palm Inn





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Escriptori
Massatge a l'habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corong Corong, El Nido, Palawan, 5313
Sobre aquest allotjament
El Nido Royal Palm Inn
Allotjaments similars

Lexias Hostel and Co-Working Space
Lexias Hostel and Co-Working Space
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
23 de des. - 24 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 100 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 PHP per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
El Nido Royal Palm
El Nido Royal Palm Inn Hotel
El Nido Royal Palm Inn El Nido
El Nido Royal Palm Inn Hotel El Nido
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: El Nido Royal Palm Inn
6,2
7,0
Neteja
7,8
Ubicació
7,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
6,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Juan Carlos
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Carlos
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Wolfgang
Viatge en parella
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Wolfgang
Estada de 6 nits (gen. 2023)
2/10, Horrible
divinia
22 de gen. de 2023
divinia
Estada de 2 nits (gen. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
7 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Bonny
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice, Clean.
Bonny
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Don R
24 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible
Don R
Estada de 5 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Charles
14 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Charles
Estada de 5 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Jacqueline, Los Angeles, CA
Viatge en família
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Jacqueline
Estada de 4 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
DEMETRIO
15 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surprisingly bad
DEMETRIO
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Marcus
1 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Prisvärt.
Marcus
Estada de 4 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
20 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Monica
6 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monica
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
NAKAGAWA
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コスパ良好で清潔。
NAKAGAWA
Estada de 2 nits (gen. 2019)
2/10, Horrible
Francisco, Wels OÖ.
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kein 2 oder schon gar nicht 3 Stern Hotel ! ! !
Francisco
Estada de 5 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Yam, Philippines
21 de març de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Disappointing
Yam
Estada de 3 nits (març 2018)
4/10, Deficient
Chris
17 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Stay away
Chris
Estada de 3 nits (febr. 2018)
4/10, Deficient
Anna
13 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada de 6 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Chiara
7 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiara
Estada de 3 nits (des. 2017)








