Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Balai Adlao





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Balai Adlao està situat a El Nido i gaudeix de connexió amb un centre comercial. Si el que et ve de gust és anar de compres, no et pots perdre Mercat Públic d'El Nido; si prefereixes submergir-te en la naturalesa, Platja Principal d'El Nido i Platja de Caalan són dues opcions excel·lents. Badia de Bacuit i Moll d'El Nido són altres dos llocs recomanats per visitar.

Lio Tourism Estate, El Nido, Palawan, 5313
Què hi ha als voltants
- Platja de Lio - 1 minuts a peu - 0.0 km
- Platja Principal d'El Nido - 8 minuts en cotxe - 6.0 km
- Platja de Corong Corong - 9 minuts en cotxe - 7.4 km
- Platja de Caalan - 9 minuts en cotxe - 6.4 km
- Badia de Bacuit - 9 minuts en cotxe - 5.3 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- The Café - 12 minuts a peu
- Lio Beach Club - 4 minuts a peu
- Ap Kala - 8 minuts en cotxe
- Trattoria Altrov'é - 9 minuts en cotxe
- Hama Coffee El Nido - 8 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Balai Adlao
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 3000.00 PHP per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Balai Adlao Hotel El Nido
Balai Adlao Hotel
Balai Adlao El Nido
Balai Adlao Hotel
Balai Adlao El Nido
Balai Adlao Hotel El Nido
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Balai Adlao
8,4
Molt bo
8,2
Neteja
8,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2022)
4/10, Deficient
Junheon, Geumcheongu
Viatge en grup
9 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Junheon
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
john
Viatge en parella
9 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
john
Estada de 2 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Ryan
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
An OK hotel relying on location.
Ryan
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Aris
Viatge en parella
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Aris
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Alan, Alexandria, VA
Viatge en parella
27 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada de 5 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
6 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
RIE
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
立地心配なしでした。
RIE
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
4/10, Deficient
Maxim
2 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel, nice beach
Maxim
Estada de 7 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (mar ç 2019)
8/10, Bo
Francois
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Francois
Estada de 3 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Kwok Keung
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
需要有自己的車輛的渡假勝地
Kwok Keung
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Finina
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Finina
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Mason
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great depending on what type of traveller you are
Mason
Estada d’1 nit (febr. 2019)