Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Goldene Rose





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica

Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hauptstraße 16, Ebersbach an der Fils, BW, 73061
Sobre aquest allotjament
Hotel Goldene Rose
Allotjaments similars

elaya hotel goeppingen
elaya hotel goeppingen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 385 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
12 d’oct. - 13 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per adult i 20 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per entrada tardana: 10 EUR, per les entrades entre les 18:00 i les 00:00.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Goldene Rose Hotel
Hotel Goldene Rose Ebersbach an der Fils
Hotel Goldene Rose Hotel Ebersbach an der Fils
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Goldene Rose
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de jul. de 2025
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Boban
1 de jul. de 2025
Boban
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viktor
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viktor
Estada de 6 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Niclas
19 de març de 2025
Niclas
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Harald
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Harald
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Michael
Viatge en família
12 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ACHTUNG! Hier können große Probleme entstehen.
Michael
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kerstin
Viatge en grup
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerstin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hakan
16 d’oct. de 2024
Hakan
Estada de 3 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Elias
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Elias
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Hildegard
Viatge en grup
25 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hildegard
Estada de 4 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryan
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 4 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Robert
26 de juny de 2024
Robert
Estada de 14 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
19 de juny de 2024
Martin
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Michael
Viatge de negocis
18 de juny de 2024
Michael
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Adam
Viatge de negocis
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
Bekir
7 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otel sürekli kapalı
Bekir
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Feras
26 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Feras
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Hans Peter
21 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very fine
Hans Peter
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Martin
21 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Angelika
Viatge de negocis
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Angelika
Estada d’1 nit (febr. 2024)