Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Doria





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Candlewood Suites Dusseldorf Airport by IHG
Districte 6
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 69 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Duisburger Straße 1a, Düsseldorf, 40477
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

H2 Hotel Düsseldorf City
H2 Hotel Düsseldorf City
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 444 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit, fins a 21 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 11 EUR per dia (a 300 m).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Doria Duesseldorf
Hotel Doria Düsseldorf
Doria Düsseldorf
Hotel Hotel Doria Düsseldorf
Düsseldorf Hotel Doria Hotel
Hotel Hotel Doria
Doria
Hotel Doria Hotel
Hotel Doria Düsseldorf
Hotel Doria Hotel Düsseldorf
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Doria
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Joerg
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joerg
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erna
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Erna
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mer en du betaler for.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew, Banbridge
Viatge en parella
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Brintha
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brintha
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Franz Josef
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Franz Josef
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Anna
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Carsten
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carsten
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Angelina
Viatge en parella
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelina
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexis
14 de nov. de 2024
Alexis
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kevin
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Jürgen
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Tatti
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Buona sistemazione per viaggi di lavoro
Tatti
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Phillip
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Phillip
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Christian
Viatge de negocis
29 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Isabell
Viatge en grup
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabell
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Amy
Viatge en grup
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Bernd
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernd
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
PAUL
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel. Recommended
PAUL
Estada de 4 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Bjørn
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Koselig med gjennomsnittlig standard
Bjørn
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Martin
23 de juny de 2024
Martin
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Clément
Viatge en família
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour dans un hôtel bien placé en ville
Clément
Estada d’1 nit (juny 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels