Hotel Grand Dhillon
Hotel de platja amb 3 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Grand Dhillon





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 dormitori, vistes a la ciutat

Habitació executiva, 1 dormitori, vistes a la ciutat
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Llar de foc
Control de la temperatura
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Ventilador de sostre
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

A1, Nehru Nagar Square,G.E. Road, Durg, Chhattisgarh, 490020
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Himalaya Park
Hotel Himalaya Park
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei d’habitacions
- Servei de recepció obert les 24 hores
Preu actual: 22 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1890 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 % del preu de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per entrada tardana: 50 % del preu de l'habitació si l'entrada es fa entre les 06:00 i les 11:00.
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Grand Dhillon Durg
Grand Dhillon Durg
Grand Dhillon
Hotel Grand Dhillon Durg
Hotel Grand Dhillon Hotel
Hotel Grand Dhillon Hotel Durg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Grand Dhillon
Opinions
6,4
7,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
In
Viatge de negocis, Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
In
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de juny de 2022
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Some good and some bad points
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
Manish
4 de des. de 2018
Manish
Estada d’1 nit (nov. 2018)