Hotel Vis
Hotel de platja amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Vis





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, balcó, vistes al pati

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, balcó, vistes al pati
7,2 sobre 10
Bé
(15 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Balcó
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Canals de televisió per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, balcó, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, balcó, vistes al mar
7,8 sobre 10
Bé
(21 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Balcó
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Canals de televisió per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, vistes al parc

Habitació individual, vistes al parc
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Balcó
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Canals de televisió per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni i sofà llit, vistes al mar

Habitació superior, 1 llit de matrimoni i sofà llit, vistes al mar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Balcó
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Canals de televisió per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica

Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Balcó
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Canals de televisió per satèl·lit
També et pot agradar

Hotel Splendid
Lapad
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 808 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Marsarykov put 2, Dubrovnik, 20000
Sobre aquest allotjament
Hotel Vis
Allotjaments similars

Hotel Komodor
Hotel Komodor
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 730 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 1.85 EUR per persona i per nit per als adults; 0.93 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 30 de setembre, 2.65 EUR per persona i per nit per als adults; 1.33 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 42 EUR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per dia.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d ’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Vis
Hotel Vis Dubrovnik
Vis Dubrovnik
Vis Hotel
Vis Hotel Dubrovnik
Hotel Vis Dubrovnik
Hotel Vis Hotel
Hotel Vis Dubrovnik
Hotel Vis Hotel Dubrovnik
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Vis
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Hugh
12 d’oct. de 2025
Hugh
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Julie
Viatge en grup
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Julie
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
BINA
Viatge en família
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BINA
Estada de 7 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Karen, Las Vegas
Viatge en parella
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions


Karen
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Guy
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Guy
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ASAEL RUANO, Alajuela
Viatge en parella
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ASAEL RUANO
Estada de 4 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Laureen
30 de set. de 2025
Laureen
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Andrew
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Andrew
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
JUAN
Viatge en parella
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Miriam
25 de set. de 2025
Miriam
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Mark Richard
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark Richard
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alija, Morton Grove
23 de set. de 2025
Alija
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Barbara, Shelbyville
Viatge en parella
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
John
Viatge en parella
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Kirsty
17 de set. de 2025
Kirsty
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Alexandra
Viatge en família
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
8 de set. de 2025
Robert
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Stephan, Dee Why
Viatge en parella
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Stephan
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
raquel, pembroke pines
Viatge en grup
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
raquel
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna-Lee
Viatge en parella
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna-Lee
Estada de 5 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
ANDRE
30 d’ag. de 2025
ANDRE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Frank
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Alexf
Viatge en parella
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexf
Estada de 2 nits (ag. 2025)











