Hotel Uvala
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 5 minuts a peu de Platja de Lapad
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Uvala





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes al parc

Habitació doble estàndard, vistes al parc
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Balcó
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Cortina opaca
Barnussos
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, balcó, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, balcó, vistes al mar
8,4 sobre 10
Molt bo
(17 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Balcó
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Cortina opaca
Barnussos
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Balcó
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Cortina opaca
Barnussos
Assecador de cabells
També et pot agradar

Hotel Splendid
Lapad
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 808 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Marsarykov put 5A, Dubrovnik, 20000
Sobre aquest allotjament
Hotel Uvala
Allotjaments similars

Hotel Splendid
Hotel Splendid
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 808 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 1.85 EUR per persona i per nit per als adults; 0.93 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 30 de setembre, 2.65 EUR per persona i per nit per als adults; 1.33 EUR per nit per als clients d'entre 12 i 17 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 42 EUR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per dia.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Uvala
Hotel Uvala Dubrovnik
Uvala Dubrovnik
Uvala Hotel
Uvala Hotel Dubrovnik
Hotel Uvala Dubrovnik
Hotel Uvala Hotel
Hotel Uvala Dubrovnik
Hotel Uvala Hotel Dubrovnik
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Uvala
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Beth
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Beth
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
George, Penticton
15 d’oct. de 2025
George
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
John
10 d’oct. de 2025
John
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Graham
Viatge en parella
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Graham
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathleen
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathleen
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Emma
Viatge en grup
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emma
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Zenon
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zenon
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Emanuel
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emanuel
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Suzan
Viatge en família
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Suzan
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
CHONG WON
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHONG WON
Estada de 4 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Charlotte
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Charlotte
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Mark
Viatge en grup
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Mark
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Susan
Viatge en parella
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Susan
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Natalie
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
??
4 de set. de 2025
??
Estada de 3 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Andrew
Viatge en parella
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Leanne
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Leanne
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Darren
Viatge en família amb nens petits
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Darren
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Danilo, London
Viatge en parella
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danilo
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Katrine
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anbefales!


Katrine
Estada de 4 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Summer
Viatge de negocis, Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Summer
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jørgen
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jørgen
Estada de 6 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
stuart
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
stuart
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Thomas
Viatge en parella
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 4 nits (juny 2025)











