Fourway Hotel SPA & Restaurant
Hotel a la vora de la badia amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fourway Hotel SPA & Restaurant





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 150 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sanayi Mah. Ali Ihsan Bolukbasi bul No14, Dörtyol, 31600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hattusa Vacation Thermal Club Erzin
Hattusa Vacation Thermal Club Erzin
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
7.0 de 10, Bé, 15 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60 EUR per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 12.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 12070
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Fourway Hotel SPA Dortyol
Fourway SPA Dortyol
Fourway & Restaurant Dortyol
Fourway Hotel SPA Restaurant
Fourway Hotel SPA & Restaurant Hotel
Fourway Hotel SPA & Restaurant Dörtyol
Fourway Hotel SPA & Restaurant Hotel Dörtyol
Preguntes freqüents
Opinions: Fourway Hotel SPA & Restaurant
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ali Engin
Viatge de negocis
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali Engin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Berkin
16 de des. de 2024
Berkin
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Lg
Viatge de negocis
15 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Terrible service.
Lg
Estada de 3 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
jung ha
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jung ha
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Ahmet
31 d’ag. de 2023
Ahmet
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sehr empfehlend
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Hande
Viatge de negocis
19 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Hande
Estada d’1 nit (des. 2022)
2/10, Horrible
MYUNG CHAN
27 de març de 2022
MYUNG CHAN
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Attia
Viatge de negocis
15 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Attia
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Basri
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Basri
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Murat
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Jean-Pierre
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Pierre
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Rachel
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rachel
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Suphi Sözmen
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suphi Sözmen
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
oguzhan
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
oguzhan
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Mehmet
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Mehmet
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Robert
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació