Fourway Hotel SPA & Restaurant

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a la vora de la badia amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Spa
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Gimnàs
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Sala d'estar
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 18 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Preguntes freqüents

Fourway Hotel SPA & Restaurant accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Fourway Hotel SPA & Restaurant?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Fourway Hotel SPA & Restaurant?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Fourway Hotel SPA & Restaurant?

Registre de sortida: migdia.

Fourway Hotel SPA & Restaurant ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de trasllat de l'hotel a l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 60 EUR per vehicle.

Opinions: Fourway Hotel SPA & Restaurant

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 9 de 20 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 20 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 20 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 20 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 20 opinions

8,4/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Emre

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Kaliteli hizmet

Herşey mükemmeldi,teşekkür ederim,
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Ali Engin

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)

2/10, Horrible

Berkin

Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2024)

6/10, Acceptable

Lg

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Terrible service.

A total disaster. Hotel refuses to send me a recip. That i dont get on check out.
Estada de 3 nits (abr. 2024)

4/10, Deficient

jung ha

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Ahmet

Estada de 2 nits (ag. 2023)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

sehr empfehlend

Das Hotel ist sehr empfehlenswert für jede art von Reise in diesem Land.
Estada de 3 nits (gen. 2023)

6/10, Acceptable

Hande

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (des. 2022)

2/10, Horrible

MYUNG CHAN

Estada d’1 nit (març 2022)

8/10, Bo

Attia

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Quite and nice hotel and nice staff
Estada de 2 nits (gen. 2022)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
everything’s ok , ..............................................
Estada d’1 nit (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Basri

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2019)

10/10, Excel·lent

Murat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2019)

10/10, Excel·lent

Jean-Pierre

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bel hôtel, chambre
Estada d’1 nit (jul. 2019)

10/10, Excel·lent

Rachel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2019)

8/10, Bo

Suphi Sözmen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2018)

8/10, Bo

oguzhan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Konaklamam gayet guzeldi fakat yer kotuydu
Estada d’1 nit (maig 2018)

8/10, Bo

Mehmet

Què li ha agradat: Personal i servei
düğün için geldik güzeldi bir problem yaşamadık yanlız çift kişilik odada tek yatağı birleştirmek hoş olmamış
Estada d’1 nit (maig 2018)

8/10, Bo

Robert

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WiFi is not very good but service is very good