Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Specht





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, accessible

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, accessible

Habitació individual estàndard, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Cafetera exprés
També et pot agradar

Mercure Hotel Kamen Unna
Kamen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 323 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Limbecker Straße 27, Dortmund, North Rhine-Westphalia, 44388
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Der Lennhof
Der Lennhof
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 91 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 8.025 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.50 EUR per adult i 14.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 EUR per vehicle l'anada i la tornada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Specht Dortmund
Specht Dortmund
Hotel Specht Hotel
Hotel Specht Dortmund
Hotel Specht Hotel Dortmund
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Specht
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
8/10, Bo
rolf
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rolf
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Ibra
Viatge en parella
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Ibra
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcel
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
Kohli
Viatge en parella
15 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kohli
2/10, Horrible
Ajvazi
20 de març de 2023
Ajvazi
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Ulrich
Viatge en família
28 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice City Hotel
Ulrich
Estada de 2 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Milko
Viatge de negocis
4 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Milko
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Irmgard
3 de febr. de 2023
Irmgard
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Joseph
23 de gen. de 2023
Joseph
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Lukas
Viatge en grup
30 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lukas
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Elke
27 de nov. de 2022
Elke
Estada d’1 nit (nov. 2022)
6/10, Acceptable
Frank
17 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Stephan
1 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Stephan
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Stephan
15 d’oct. de 2022
Stephan
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Stephan
9 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephan
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Fauzi
3 d’oct. de 2022
Fauzi
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Günter
Viatge en parella
21 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Günter
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Martin Josef
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin Josef
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Tobias
Viatge en grup
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tobias
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Jasmijn
Viatge de negocis
8 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jasmijn
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Martin Josef
Viatge de negocis
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin Josef
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Alena
Viatge de negocis
14 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alena
Estada d’1 nit (juny 2022)