Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Metropolitan Yiking
Metropolitan Yiking Dongguan
Metropolitan Yiking Hotel
Metropolitan Yiking Hotel Dongguan
Yiking Hotel
Metropolitan Yijing Hotel Dongguan
Metropolitan Yijing Hotel
Metropolitan Yijing Dongguan
Metropolitan Yijing
Metropolitan Yijing Dongguan
Metropolitan Yijing Hotel - Dongguan Hotel
Metropolitan Yijing Hotel - Dongguan Dongguan
Metropolitan Yijing Hotel - Dongguan Hotel Dongguan
Preguntes freqüents
Metropolitan Yijing Hotel - Dongguan té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina a l'aire lliure.
On es troba Metropolitan Yijing Hotel - Dongguan?
Aquest hotel es troba a Tangxiazhen i a menys de 15 km de les atraccions següents: Temple de Qingtan, Poble de Zhangmutou i Parc Daping. Centre Internacional d'Exposicions Modern de Guangdong i Museu de Guanhe també són a menys de 15 km.
Opinions: Metropolitan Yijing Hotel - Dongguan
Opinions
7,8
Bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 51 opinions
10-Excel·lent
12
Puntuació 8: Bo. 25 de 51 opinions
8-Bo
25
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 51 opinions
6-Acceptable
10
Puntuació 4: Deficient. 3 de 51 opinions
4-Deficient
3
Puntuació 2: Horrible. 1 de 51 opinions
2-Horrible
1
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4/10, Deficient
Koichiro
8 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Beware of the water bottle trap!
This hotel is showing its age a little bit. Breakfast buffet - go early because they don’t do refills. Empty plates....
At check out they claimed I had consumed a bottle of water, which I had not. They took a long time and even sent a ‘manager’ to my room. I offered to pay The $4.— anyway because I had a car waiting and needed to leave. They took another 5 minutes making all the other guests wait for checkout.
I will not stay at this hotel again. Their staff is not up to the task.
Andreas H.
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
SZU PIN
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
無
SZU PIN
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
MING JEN
Viatge de negocis
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MING JEN
Estada de 8 nits (des. 2019)
8/10, Bo
KUNISHIGE
Viatge de negocis
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
日本語の通じるスタッフもいるし、皆さん親切です!
KUNISHIGE
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
KUNISHIGE
Viatge de negocis
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KUNISHIGE
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
YANG
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YANG
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
YOSHIMASA
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The place shows wear and tear and could use a remodel. It’s still nice though. AC system was not very reliable in my room and not always able to keep temperature at comfortable levels.
Staff is friendly and helpful but few speak English so have your smartphone ready for translation.
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
整個環境都會有煙味,其它都很好
CHAO CHANG
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
HUAI-SHENG
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
還不錯
還不錯
HUAI-SHENG
Estada de 2 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Jesus
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
The room smells a lot like cigarrets smoke and the carpets are very old and dirt. The rest of the hotel smells weird as well and needs to be refurbish in most of the forniture. Service and food is OK.
Jesus
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
部屋は清潔で好感を持った。モーニングのパンがうまくなかった。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Chih Wen
28 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
整體住宿cp值頗高,值得推薦
Chih Wen
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Jinwoo
8 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació